Aktywny wydech - co to jest?

Aktywny wydech dzielimy na dwa rodzaje – elektroniczny i mechaniczny – oba warianty dostępne są w zakresie oferowanych przez nas usług i modyfikacji w ujęciu szeroko pojętego tuningu aut, a ich głównym celem jest możliwość sterowania brzmieniem i głośnością wydechu. Dla kogo jaki wariant wydechu będzie lepszy?

Wydech elektroniczny szczerze rekomendujemy do wszystkich aut z silnikiem diesla oraz do aut benzynowych, kiedy mamy do czynienia z gwarancją lub leasiengiem auta, której Klient nie jest w stanie się „przeciwstawić”. Sytuacja ta dotyczy szczególnie nowych aut z silnikami benzynowymi i wydechami zdławionymi przez sekcje z filtrami OPF czy GPF, które radykalnie psują brzmienie samochodu. Jeżeli nie będzie możliwości wymiany seryjnej sekcji downpipe, to jest to też alternatywa.

W każdej innej sytuacji sugerujemy stawiać po prostu na klasykę i mechaniczny układ wydechowy. Wyjątkiem są diesle, kiedy taka modyfikacja naszym zdaniem nie ma większego sensu 🙂

Aktywny wydech w wersji mechanicznej – podstawowe informacje

Ten rodzaj wydechu kierujemy do wszystkich aut z silnikami benzynowymi, szczególnie w przypadku samochodów o charakterze sportowym lub egzemplarzy stricte sportowych. Tutaj stawiamy na klasykę i motoryzację z krwi i kości. Taki rodzaj wydechu składa się co najmniej z sekcji typu downpipe lub catback, w której zastosowane są specjalne przepustnice. Lub ich brak.



W tym miejscu warto dodać, że w stosunkowo nowych rocznikach samochodów, w których zastosowane są filtry OPF oraz GPF wymiana układu typu catback na niewiele się zdaje jeżeli chodzi o głośność wydechu. Konieczna jest również modyfikacja sekcji downpipe z fabrycznymi katalizatorami i filtrem.

✅ wydech sprawdza się świetnie w przypadku aut o charakterze sportowym lub stricte sportowych modelach

zapewnia możliwość sterowania głośnością auta z poziomu pilota poprzez zamykanie i otwieranie klap

✅ zapewnia poprawę brzmienia i kontrolę nad jego głośnością

✅ w ofercie zapewniamy setupy prestiżowych i znanych producentów jak również nasze rodzime produkcje

✅ ofertę kierujemy wyłącznie do silników benzynowych

 

Aktywny wydech w postaci sportowego setupu z klapami w końcowym wydechu

Jeśli natomiast szukasz do swojego auta klasycznego wydechu sportowego, przejrzyj naszą ofertę dotyczącą sportowych układów wydechowych.  I zdecyduj się na montaż standardowego układu, w którym zastosowano przepustnice z klapami na podciśnienie. Zastanów się również nad modyfikacją pozostałych sekcji układu wydechowego.

Szczególnie jeżeli rozmawiamy o nowych modelach aut wyposażonych w nieszczęsne filtry OPF i GPF, które niestety, ale drastycznie „dławią” auto i kastrują je z walorów dźwiękowych, które można uzyskać poprzez modyfikację przedniej i centralnej sekcji układu wydechowego. W przypadku tego typu rozwiązań stawiamy na sprawdzone rozwiązania i korzystamy z produktów marki Supersprint, Fi Exhaust, Armytrix, IPE, Capristo, Quicksilver, Akrapović, Borla, Corsa, Invidia, Remus, Miltek.

 

Atuty rozwiązania:

✅ poprawa brzmienia oryginalnego wydechu

✅ możliwość sterowania głośnością wydechu

 

 

Aktywny wydech w wersji elektronicznej – podstawowe informacje

 

Drugi wariant aktywnego wydechu skierowany jest głównie do właścicieli aut z jednostkami diesla, w których klasyczna modyfikacja wydechu totalnie mija się z celem. Dlaczego? Diesel zawsze będzie brzmieć jak diesel i standardowa modyfikacja układu wydechowego niekoniecznie zmieni jego brzmienie na przysłowiowy „plus”.

Rozwiązanie to składa się ze specjalnego głośnika lub zestawu głośników montowanych w podłodze auta i zapewnia charakterystykę brzmienia wydechu sportowego wraz z możliwością sterowania charakterystyką samego dźwięku, a także jego głośności czy zastosowanych efektów typu „pop&bang”.

Z ciekawostek warto dodać, że podobne systemy montowane są fabrycznie przez Audi, BMW czy Maserati we flagowych modelach wyposażonych w jednostki wysokoprężne.

✅ wydech radykalnie zmienia charakterystykę brzmienia wydechu diesla, ale również jednostek benzynowych

✅ system nie koliduje z gwarancją czy leasingiem

✅ cały setup można w przyszłości zdemontować i przełożyć do innego auta

 

Wariant pierwszy – wydech elektroniczny:

Od początku lutego 2020 oferujemy nowość 🚨🔥✅!

Od teraz zestaw aktywnego wydechu w wersji elektronicznej można rozbudować o specjalny, opcjonalny głośnik wysokich tonów. Zapewniamy, że rozwiązanie to brzmi fenomenalnie i niebawem przedstawimy je w specjalnym filmie promocyjnym. A już na ten moment pokazujemy Wam efekt na przykładzie dwulitrowego Mercedesa z silnikiem – uwaga – diesla.

Co ważne, wszyscy nasi Klienci, którzy posiadają standardową wersję wydechu mogą dokupić nowy element bez konieczności montażu nowego zestawu! Zapewniamy, że dysponowaliśmy na rynku najlepszą wersją wydechu, a teraz mamy… jeszcze lepszy!

Wersja elektroniczna, składająca się z jednego  tłumika – rezonatora – (nazywana popularnie głośnikiem), montowanego w podłodze pojazdu, modułu bluetooth, wiązki oraz aplikacji iOS lub Android. Rozwiązanie to jest najlepszym wyborem dla aut z silnikiem diesla, a także tych objętych gwarancją czy leasingiem. Wydech brzmi tak samo w autach benzynowych jak i tych napędzanych dieslowskim sercem, nie koliduje z rękojmią i w przyszłości można przełożyć go do dowolnego auta. Warto na niego zwrócić uwagę zwłaszcza teraz, kiedy został uzbrojony w nowy głośnik przedstawiony w materiale powyżej. Jakość dźwięku powinna zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających osób, bo obecnie ciężko odróżnić już wydech elektroniczny, od standardowego.

To co godne odnotowania to fakt, że nasz system naprawdę brzmi znacznie lepiej niż tańsze i popularne rozwiązania na rynku jak Maxhaust czy Panthera. Osoby poszukujące jak najlepszego i realistycznego dźwięku, zapewniamy, że sprostamy tym wymaganiom. WARTO PRZECZYTAĆ TEN ARTYKUŁ i przekonać się na własnej skórze, dlaczego warto wybrać nasz system.

Fakt, że nasz system jest tak wydajny to dobra wiadomość dla wszystkich potencjalnych Klientów, którzy rozważają zakup podwójnego zestawu głośników. U nas nie ma konieczności montować drugiego głośnika (chyba, że ten od wysokich tonów), bo już jeden brzmi naprawdę głośno, a to wiążę się z oszczędnościami przy zakupie.

 

Dwie konfiguracje – podstawowa i rozszerzona

Nasz wydech elektroniczny występuje w dwóch dostępnych konfiguracjach. Podstawowej i rozszerzonej. Jakie są różnice? Otóż wydech w wersji podstawowej składa się z jednego podstawowego głośnika, natomiast w droższym, rozszerzonym wariacie montujemy dodatkowo rezonator wysokich tonów.

Już wydech w wariancie podstawowym brzmi świetnie, ale w wersji rozszerzonej jest jeszcze lepiej. Różnica dualnej wersji polega na poprawie parametrów dźwięku w górnych zakresach obrotów, których nie jest w stanie wygenerować bazowa wersja zapewniająca basowy pomruk. Konkluzja jest taka, że podwójny wariant na dwóch różnych konstrukcyjnie głośnikach uzupełnia się w sferze zarówno niskich i wysokich tonów, co jeszcze lepiej odzwierciedla klasyczny układ wydechowy.

Taki właśnie setup najczęściej wybierają właściciele sportowych lub usportowionych modeli samochodów. Po drugiej stronie bieguna znajdują się natomiast właściciele pick-up`ów, suv`ów i aut terenowych, w których to najczęściej montujemy pojedynczy, podstawowy setup. Ważna jest naturalność i dobór setupu do charakterystyki i przeznaczenia auta.

Atuty rozwiązania:

✅ nie koliduje z gwarancją lub leasingiem, rozwiązanie jest bezinwazyjne

✅ system można przełożyć do innego auta, do diesla lub benzyny

✅ wydech działa automatycznie z poziomu trybów jazdy

✅ dźwiękiem można sterować dodatkowo z poziomu aplikacji iOS / Android

✅ wydech brzmi tak samo dobrze bez względu na moc, pojemność i rodzaj silnika

✅ szybki montaż, bo usługę wykonujemy w jeden dzień

✅ wydech gwarantuje strzały z wydechu i brzmi jak rasowy wydech sportowy szczególnie w wersji rozszerzonej!

 

Co oferuje wersja elektroniczna wydechu?

Najnowsza wersja wydechu oferuje wyśmienite doznania akustyczne, doskonale odzwierciedla brzmienie auta pokrywające się z obrotami silnika i reakcją na pedał gazu, a przede wszystkim, pozwala na aktualizację oprogramowania z poziomu apki w telefonie.

Dzięki temu, wszyscy nasi Klienci bez konieczności zakupu nowego modułu otrzymują darmowe aktualizacje zawierające nowości w oprogramowaniu – takie jak pop corn czy strzały z wydechu.

Przy okazji ważna informacja dla wszystkich posiadaczy seryjnego aktywnego wydechu, dla przykładu montowanego w wersjach competition w przypadku Audi, VW czy wybranych modelach BMW – oferowany przez nas moduł można zamienić z seryjnym uzyskując nieporównywalnie lepsze doznania akustyczne z opcją ich modyfikacji na wielu płaszczyznach, bez konieczności zakupu całego zestawu!

Porównanie znanych systemów – nasz vs MaxHaust vs Panthera

Dlaczego warto obejrzeć te porównanie? Nasi Klienci często zadają pytania skąd ta różnica w cenie? Dlaczego jesteśmy drożsi niż popularna konkurencja? Dlaczego postawić na nasz system, a nie najbardziej popularne zestawy takich firm jak MaxHaust czy Panthera?

Odpowiadamy. Jakość kosztuje. W przypadku wydechów elektronicznych należy pamiętać, że jest to substytut wydechu, a nie realny układ wydechowy. Chcąc zainwestować w taki setup trzeba brać pod uwagę realizm systemu. Inwestując niemałe pieniądze w półśrodki, zdecydowanie lepiej zupełnie porzucić pomysł zakupu tańszego produktu, aniżeli wydać pieniądze w przysłowiowe błoto.

Skąd u nas taka pewność siebie? Zachęcamy do obejrzenia porównania jakości dźwięku wszystkich trzech systemów w linku TUTAJ.

Z czego składa się nasz aktywny wydech w wersji elektronicznej?

 

Rezonator
BMG icon

Rezonator

Ten specyficzny wydech, niewidoczny z zewnątrz i przypominający swoim wyglądem”gruszkę” umożliwia wydostaniu się i generowanie dźwięku.

Montowany jest na zewnątrz pojazdu w podłodze, a w skrajnych przypadkach, w przestrzeni bagażnika.

Moduł bluetooth
BMG icon

Moduł bluetooth

Specjalny moduł stanowi „mózg operacyjny” całego urządzenia, sparowany jest nie tylko z aplikacją w Twoim telefonie, ale również podpięty do sygnału CAN.

Wiązka
BMG icon

Wiązka

Wysokiej jakości wiązka elektroniczna pozwala na przesył danych z komputera pojazdu do modułu.

Aplikacja mobilna
BMG icon

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji w swoim telefonie możesz modyfikować nadpisane główne tryby brzmienia samochodu, wybierając jedno z 8 głównych rodzajów brzmienia, by następnie dostosować je na 4 kolejnych płaszczyznach w skali od 0 do 100.

Opinie naszych klientów

Назар Наконечний
Назар Наконечний
07:06 17 Oct 23
Polecam! Bardzo profesjonalna i przemiła obsługa.
P MO
P MO
13:20 07 Oct 23
Adblue / Peugeot 3008 1.5hdi - wszystko ok, miła obsługa, polecam
Grzegorz Rojek
Grzegorz Rojek
06:59 25 Sep 23
Robert
Robert
09:33 24 Sep 23
Miałem problem z DPF i EGR w moim mondeo MK4 przedlift. Po wysłaniu zapytania do różnych warsztatów BMG zareagował najszybciej. Miła,kulturalna i profesjonalna obsluga plus dogodny termin równa się drugie życie mojego pojazdu. Szczerze polecam👍
Łukasz Karulek
Łukasz Karulek
16:14 22 Sep 23
Pełna profeska! Zostawiłem auto na chip tuning, przyrost mocy ze 130 do 200 koni, przeszło to moje najśmiejsze oczekiwania. Leci teraz jak rakieta :) Panowie bardzo mili i rzeczowi, profesjonalnie odpowiadają na wszelkie pytania. Każdemu polecam wizytę w tym miejscu! :)
Krystian Kadłubowski
Krystian Kadłubowski
12:54 16 Sep 23
Sprawna, szybka obsługa. Chiptuning w BMW 540i wyszedł bardzo dobrze, po modyfikacjach moc 415 KM oraz moment obrotowy 550 Nm. Po kilku dniach użytkowania auto działa bez zarzutu. Polecam.
Mateusz Klepadło
Mateusz Klepadło
12:58 06 Sep 23
Szybko, sprawnie, wzorowy kontakt ;)Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam
Mirosław Barszczewski
Mirosław Barszczewski
18:12 01 Sep 23
Profesjonalizm i perfekcja!
Szymon Koźbielski
Szymon Koźbielski
13:34 29 Aug 23
Szybko i fachowo wykonana usługa.
Leanid Semianiuk
Leanid Semianiuk
09:18 29 Aug 23
Zostawiliśmy pojazd Renault Master na naprawę EGR, po naprawie jak pojazd wyjechał w trasę, stracił moc i komputer nie pokazał żadnego błędu. Wróciliśmy na "serwis", gdzie panowie z BMG powiedzieli że sprawdzą i to zrobią, ale po 2 tygodniach dowiedziałem się że oni nie mają pojęcia co się stało, gdy zabrałem do innego serwisu i po weryfikacji powiedzieli, że EGR został naprawiony w zupełnie nie prawidłowy sposób, zostało wgrane nie prawidłowe oprogramowanie i to że robota wykonany bardzo kiepska, wróciłem jeszcze do BMG i po przekazaniu tej informacji, panowie podjęli próbę naprawić to jeszcze raz i tym razem zepsuli całkowicie główny sterownik i auto zostało scholowane do innego serwisu. Między tym wszyscy z BMG poszli sobie na urlop i nawet mnie o tym nie poinformowali, co jest dla mnie zbyt ważne, ponieważ dzięki temu pojazdowi zarabiam na życie. Minął 5 tydzień panowie wrócili z urlopu i mnie poinformowali, że auto zrobione i jest gotowe. Zabieram swoją kochaną renówkę, a ona nie ma mocy, na komputerze brak usterek, niby wszystko działa a mocy nie ma. Odstawiłem pojazd do innego serwisu i się okazało, że oni założyli sterownik od innego pojazdu, jakimś cudem wgrali jeszcze od innego pojazdu oprogramowanie i skasowali kolumnę błędów żeby nie było widać błędów. MASAKRA!!! Co prawda wrócili mi 60% zapłaconej kwoty faktury, ale wydałem w innym warsztacie na nowy sterownik i wgranie prawidłowego oprogramowania 5 tyś zł. po czym Renówka poleciała pracować w pełnej mocy.DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"________________________________________Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.
Rob J
Rob J
14:57 28 Aug 23
Szybko sprawnie i bezproblemowo, auto jezdzi inaczej, lepiej. Polecam !
Paulina Figurska
Paulina Figurska
13:21 09 Aug 23
Bardzo polecam! Dziś robiony chiptuning. Komunikacja, umówienie terminu, wykonanie - wszystko sprawnie i bez zarzutu.
Krzyś Tarkiewicz
Krzyś Tarkiewicz
14:17 08 Aug 23
Z perspektywy modów w 3 autach a 4 tym kompletnej naprawy elektroniki daje 5 gwiazdWeryfikacja OPINI.Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.
Damian Zienkiewicz
Damian Zienkiewicz
13:23 04 Jul 23
Serdecznie polecam BMG tuning pod kątem obsługi / hamowni.W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.Oby tak dalej obsługiwano klientów!Pozdrawiam cały zespół :)
Remigiusz Zapolski
Remigiusz Zapolski
13:46 26 Jun 23
Samochód stary ale Panowie się nim z zajęli należycie. Zakres prac egr,dpf,klapy off oraz chiptuning. Silnik 1.9 jtd 150 km w Saabie 9-5. Po wykonanych pracach auto zmieniło charakterystykę jazdy nie do poznania. Za pierwszym podejściem nie udało się zostały wykryte usterki, czyli podejście odpowiedzialne. Porównując przebiegi krzywych momentu i mocy z prezentacjami internetowymi innych firm, nie spotkałem się z analogicznymi wykresami oraz uwzględniono moje uwagi na temat osiągów przy wyższych obrotach - wniosek program to nie gotowiec, tylko dopasowany do samochodu indywidualny set.
Aneta
Aneta
10:41 24 Apr 23
Witam,Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.
Remigiusz Perskawiec
Remigiusz Perskawiec
20:25 02 Mar 23
Dzisiaj w firmie BMG TUNING został zrobiony program mojego BMW G31 530d 265 Koni oraz zabieg wyłączenia Adblue i chcę powiedzieć że jestem bardziej niż zadowolony🙂👌 Seria wyszła dużo wyższa niż deklarowana przez BMW. Panowie z BMG stwierdzili że jednostka napędowa mojego BMW jest bardzo zdrowa. Po modyfikacji wyszło 329,3 KM i 692,5 Nm! Jest super! Po modyfikacji udałem się do De gdzie na autostradzie bez problemu osiągnąłem prędkość 265 Km/h i myślę że można osiągnąć więcej. Elastyczność silnika jest teraz niesamowita. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji którą chłopacy zrobili. Pełen profesjonalizm. Cena również jak dla mnie nie wygórowana. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę BMG TUNING !
Kacper S
Kacper S
21:04 07 Nov 22
Usługa wykonana na bardzo wysokim poziomie. Dobry kontakt z serwisem. Znakomite efekty. Oddałem samochód w dobre ręce. Dało się odczuć zainteresowanie tym, żeby samochód jeździł dobrze, a nie tylko wykonaniem kolejnego zlecenia. Liczby na hamowni nie do końca oddają to jak bardzo zmieniła się dynamika jazdy. W połączeniu z wydechem i hamulcami M-Performance czysta radość.
Jarek Grybel
Jarek Grybel
06:08 10 Nov 21
Polecam / Pełen Profesjonalizm / Na Końcu Uśmiech Klienta 😁🏎🏎🏎
Wiktor
Wiktor
17:42 21 Sep 21
Kawa wypita , chip zrobiony , auto mniej spala i szybciej przyspiesza. Cena też bardzo dobra , w dodatku można było sporo się dowiedzieć od mechanika. Ja jestem zadowolony i mogę śmiało polecać.
Krzysztof Popczyk
Krzysztof Popczyk
11:10 13 Aug 21
Super obsługa, profesjonalne podejście do klienta, oby więcej takich firm świadczących usługi związane z naprawą samochodów. Ja zdecydowanie poleca i warto było jechać do nich 60 km.
Ireneusz Kwiatkowski
Ireneusz Kwiatkowski
23:04 27 Jul 21
Zrobilem czip tuning w firmie BGM Wroclaw 27 07 2021 i wyjechalem o 14 pacjent to Audi q7 4,2 tdi i do teraz czyli 28 07 2021 banan z twarzy niechce mi zejsc a wszyscy co sie tak cieszysz a ja na to przejedz sie moja q7 wrazenia z jazdy niesamowite znaja sie w 100% polecam warto jechac do nich nawet 1000km i napewno tam wróce z nastepnymi modyfikacjami z 320ps wykrzesano 370ps po prostu czarodzieje Pozdro BGM
Krzysztof Szalek
Krzysztof Szalek
20:44 16 Jul 21
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do klienta. Bez nawijania makaronu na uszy-ta praca jest zarówno pasja tych chłopaków.Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Damian K
Damian K
05:34 10 Jul 21
Obsługa na najwyższym poziomie. Panowie znają się na swojej robocie. Problem w postaci dpf-a został usunięty w umówionym czasie pomimo utrudnionego dostępu. Cena nie uległa zmianie, co nie jest niestety standardem u wszystkich. Auto złapało drugi oddech, będę polecał i na pewno jeszcze wpadnę na chipa.Peugeot 508Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Patryk Rogowicz
Patryk Rogowicz
17:46 12 Jun 21
pacjent mercedes w212fl 2.2 cdi 170KM/400Nm pierwsze hamowanie pokazało 185KM/390Nm Stage 1 podniesienie mocy do 208KM/430Nm, usługa była prezentem na dzień ojca, auto miałem do dyspozycji dosłownie na chwile, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i profesjonalnie, bez zbędnych niespodzianek, wybór padł na bmg bo zależało mi na bezproblemowej usłudze, nie zawiodłem się, a radość ojca bezcenna jeszcze raz wielkie dzięki za znalezienie terminu
Następne Opinie
js_loader

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i montaż aktywnego wydechu w Twoim aucie, prosimy o kontakt. Ze swojej strony zapewniamy profesjonalizm na każdej płaszczyźnie, satysfakcję wynikającą z nowego brzmienia samochodu i gwarancję na świadczone usługi.

Czekamy na Twój telefon lub wiadomość.

Odezwij się i poznaj szczegóły

FAQ

Aktywny wydech to nowatorskie rozwiązanie pozwalające trzymać władzę nad głośnością wydechu. W takim wydechu można sterować jego barwą, decydując o cichym lub głośnym brzmieniu. Taki aktywny wydech występuje w dwóch wariantach.

Elektronicznym, takim jak tutaj:

Lub mechanicznym – takim jak tutaj:

Aktywny system wydechowy w wersji elektronicznej to bezinwazyjne rozwiązanie generujące dźwięk za pomocą specjalnych głośników, zwanych rezonatorami. Wydech ten brzmi zawsze tak samo dobrze – zarówno w autach benzynowych oraz dieslach – i można sterować nim za pomocą naszej aplikacji. Wydech nie koliduje z gwarancją ani leasingiem.

Aktywny wydech w wersji mechanicznej to realizowany na zamówienie układ wydechowy ze specjalnymi aktywnymi klapami, którymi steruje się za pomocą bezprzewodowego pilota. Taki wydech budowany jest przez nas od podstaw i uwzględnia indywidualne preferencje i oczekiwania Klienta.

Ten rodzaj wydechu rekomendujemy w autach benzynowych.

Nie, absolutnie. Z tego właśnie względu tak chętnie z naszego rozwiązania korzystają Klienci posiadający auta na gwarancji czy objęte leasingiem.

Ta modyfikacja nie wpływa na utratę świadczeń.

Absolutnie. Jakość brzmienia nie odbiega jakością od modyfikacji mechanicznych, o czym świadczy montaż naszych wydechów w autach benzynowych takich jak Porsche Panamera, Mercedes AMG, BMW 650, 750 czy 840.

Nasz wydech zrobił też nie lada wrażenie podczas prezentacji na targach Warsaw Motor Show.

Dodamy, że dysponujemy systemem znacznie wyższej klasy, aniżeli popularny MaxHaust czy tania Panthera.

Tak! Uniwersalność układu sprawia, że sprzedając auto można przełożyć układ do nowego nabytku! I jest to znacząca różnica względem dedykowanych układów mechanicznych, wobec których inwestycja jest mało opłacalna w przyszłości.

Tak, jeżeli chodzi o jakość dźwięku elektronicznego to zawsze jest tak samo dobra. Różnicę na dodatkowy plus mogą pojawić się w autach benzynowych, które posiadają seryjny aktywny wydech, ale którym brakuje rasowego pomruku.

W takich sytuacjach nasz wydech jeszcze bardziej podbija efekt i brzmienie pojazdu, dodatkowo uzupełniając dźwięk od dołu, generując przyjemny, basowy pomruk.

W przypadku aktywnego wydechu mechanicznego, dźwięk zawsze uzależniony jest od silnika oraz zakresu modyfikacji.

Oczywiście.

Realizujemy i tworzymy od podstaw klasyczne, wykonane ze stali nierdzewnej  customowe układy wydechowe na życzenie Klienta.

Istnieje również możliwość zaawansowanych przeróbek i montażu aktywnych klap sterowanych z poziomu pilota, regulujących głośność dźwięku. A także wybór dedykowanych układów znanych producentów.

Więcej info: tutaj

Jak najbardziej.

Służy do tego aplikacja, która posiada 8 głównych rodzajów dźwięku, modyfikowanych aż na 4 płaszczyznach w skali 0-100.

Po ustawieniu optymalnych ustawień możemy zapisać je w głównych trybach jazdy w zależności od oczekiwań.

Wariant wydechu klasycznego z klapami w zależności od auta, konfiguracji wydechu i jego producenta to  z reguły przedział finansowy na poziomie 8 000 – 25 000 zł.

W przypadku naszego wydechu elektronicznego jest to stała wartość dla wszystkich samochodów bez względu na silnik, moc i rocznik auta.

Cena wariantu podstawowego – 6600 zł

Cena wariantu rozszerzonego – 8800 zł

Ceny netto montaż gratis.

Dodatkowym wariantem wydechu uniwersalnego jest możliwość przełożenia go w przyszłości do dowolnego, innego auta. I nie jest to inwestycja jednorazowa jak w przypadku wydechu klasycznego.

AKTYWNY SYSTEM WYDECHOWY – AKTYWNY UKŁAD WYDECHOWY

Aktywny System Wydechowy, nazywany też jako Aktywny Układ Wydechowy lub w skrócie „Aktywny Wydech” to specjalny system, który zmienia dźwięk wydechu i pozwala na zarządzanie nim z poziomu aplikacji!

Mówiąc w skrócie, aktywny wydech to rasowe brzmienie w dieslu lub jeszcze lepsze w benzynie! Będąc właścicielem auta napędzanego silnikiem diesla, możesz jednocześnie cieszyć się z walorów jakie niesie ze sobą jednostka wysokoprężna przy jednoczesnych doznaniach akustycznych rodem z potężnych „V-ósemek”.  Ale nie tylko!

Jeśli Twój samochód napędza silnik benzynowy, ale wciąż masz wrażenie, że brakuje mu pazura, to montaż naszego systemu zapewni mu bardziej agresywny, basowy dźwięk. Nowe auta, nawet te ze sportowym zacięciem nie zawsze brzmią tak, jak oczekiwałby Klient – mimo, że pod maską siedzą zacne „V-szóstki”.

Jak to możliwe? Aktywny System Wydechowy, czyli (Active Exhaust System) to pionierskie rozwiązanie techniczne zapoczątkowane przez inżynierów z Audi. Jak przystało na koncern, którego hasłem jest ”innowacyjność” i przewaga dzięki zastosowanej technice, stworzono coś, co zadowoli każdego fana rasowych brzmień wydechu.

 

AKTYWNY SYSTEM WYDECHOWY W DIESLU

Dotychczas kierując się zakupem można było wybierać wyłącznie w sposób zero – jedynkowy. Mocny diesel, super elastyczność, duży moment obrotowy i ekonomia kosztem dźwięku i popularnego ”klekotania”. Lub, mocną benzynę, fajny moment obrotowy i super brzmienie, ale kosztem ekonomi… 🙁

Aktywny System Wydechowy to kompromis łączący w sobie walory silnika wysokoprężnego i benzynowego, którego zastosowanie gwarantuje przepiękne brzmienie w każdym samochodzie napędzanym silnikiem diesla! Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz już wybierać między ekonomią, a doznaniami akustycznymi docierającymi do Twych uszu z układu wydechowego!

Czy to obciach? Absolutnie nie. Aktywny System Wydechowy brzmi wspaniale!

Montaż Aktywnego Układu Wydechowego całkowicie zmieni charakter Twojego diesla i wierz nam na słowo, że nie będzie na chodniku osoby, która się za Tobą nie obróci. To także idealna okazja do tego, by na cotygodniowym spocie zaskoczyć ekipę zupełnie nowym brzmieniem!

Od teraz emblematy na dieslu z pakietu „M” na BMW, „S” na AUDI czy ”AMG” na Mercedesie wśród polskiej mentalności hejterów nie będą budzić cynicznego uśmiechu… Twój diesel będzie brzmiał jak rasowy silnik wolnossący o dużej pojemności. Mało tego, będziesz w stanie samodzielnie zmieniać jego brzmienie, wybierając jedną z pośród kilku dostępnych opcji. I uwaga – na swoim smartfonie! A jeśli zechcesz na chwilę powrócić do standardowego wydechu, wystarczy wcisnąć przycisk OFF 😉

A tutaj niespodzianka od naszego Klienta i krótka relacja na temat naszych modyfikacji.

 

AKTYWNY UKŁAD WYDECHOWY W BENZYNIE

Jeśli jesteś właścicielem auta napędzanego silnikiem wolnossącym – nie martw się. Aktywny Układ Wydechowy jest również dla Ciebie. W Twoim przypadku, system ten zadziała w taki sposób jak polerka na lakierze – wydobędzie z niego głębie –  w tym przypadku brzmienia. Jaki jest tego efekt? Sprawdź w filmie poniżej.

Uwierz nam na słowo, że po zamontowaniu Aktywnego Układu Wydechowego w swoim aucie nie będziesz z niego wysiadać. A kiedy to nastąpi, nie będziesz w stanie doczekać się kolejnej przejażdżki!

Aktywny Układ Wydechowy bez względu na rodzaj silnika montujemy z powodzeniem w autach takich producentów jak Audi, BMW, Mercedes, Jeep, Porsche, Jaguar, Skoda, Volkswagen i inne.

Nie wymieniliśmy tu marki Twojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również dla Ciebie – system montujemy niemal w każdym aucie osobowym.

 

JAK DZIAŁA NASZ AKTYWNY SYSTEM WYDECHOWY?

Na poniższym przykładzie możesz zobaczyć jak działa nasz system oraz w jak prosty sposób można nim zarządzać. Na filmie możesz posłuchać również jak brzmi 3.7 litrowy mustang bez włączonego wydechu oraz jak po jego włączeniu. Co ważne, zainstalowana została tu nasza najnowsza wersja V3, która jeszcze lepiej brzmi. Jedną z najważniejszych zmian względem poprzednich wersji jest możliwość strzałów z wydechu, po odpuszczeniu pedału gazu.

Rozwiązanie to działa naprawdę fenomenalnie.

AKTYWNY WYDECH – CZY JEST DLA CIEBIE?

Czy aktywny układ wydechowy jest dla Ciebie?

  • tak, jeżeli marzysz o tym, by Twój diesel zamiast klekotania brzmiał jak rasowy silnik benzynowy.
  • tak jeśli cenisz walory silnika diesla, a jednocześnie dźwięk z jednostek wolnossących.
  • tak, jeśli chcesz zmieniać dźwięk Twojego wydechu za pomocą telefonu komórkowego.
  • tak, jeśli chcesz zaskoczyć na ulicy niejednego przechodnia lub kolegów na spocie.
  • tak, jeśli w razie potrzeby chcesz wyłączyć basowy pomruk i cieszyć się ciszą, chociażby w trasie.
  • tak, jeśli nie chcesz obudzić swojego dziecka w podróży lub sąsiadów na osiedlu.
  • tak, jeśli nawet jesteś w posiadaniu auta na gwarancji czy leasingu.