Usuwanie, naprawa: DPF, FAP, EGR, AdBlue

Oferujemy profesjonalne usuwanie, naprawę i regeneracje filtrów DPF, FAP, EGR, AdBlue – systemów wspomagających ekologię samochodów. Ich wyłączenie pozwala na prostszą i tańszą obsługę samochodu, a jednocześnie na zawsze rozwiązuje problem z ich działaniem.

Filtr czastek stalych DPF/FAP

kontrolka_dpf_bmg slide3_515x223

Problemy z filtrem DPF, ADBLUE, EGR ? Usuniemy!

W firmie BMG TUNING oferujemy profesjonalne usunięcie filtra cząstek stałych DPF/FAP. Na wszystkie usługi dajemy gwarancję ! Nie korzystamy z programów dostępnych w sieci do obróbki oprogramowania, pracujemy tylko na oryginalnym i licencjonowanym sprzęcie oraz oprogramowaniu. Posiadamy bogate doświadczenie w obróbce plików pod kątem usuwania DPF. Wiele firm zajmujących się usuwaniem DPF korzysta z naszych usług. Oferujemy serwis plikowy(wysyłkowy). Masz pytania odnośnie Twojego przypadku ? Zadzwoń ! Pomożemy ! Usuniemy filtr DPF w każdym samochodzie dostępnym na rynku !

Może być wiele przyczyn zapchania się filtra, uszkodzony czujnik, zapchany EGR, lejący pompowtrysk itp. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w elektronice samochodowej m.in. w wyłączaniu filtrów DPF. Obsługujemy wszystkie marki dostępne na rynku.

 audi_a6_błąd_DPF_usterkaa3_2.0tdi_140KM_dpf_bmg

 

Tak wygląda sadza która uzbierała się w filtrze cząstek stałych !

dpf_sadza

 

Większość samochodów które robiliśmy, można zobaczyć tutaj na stronie lub facebooku.

 Aktykuł na temat usuwania filtra cząstek stałych ! Warto przeczytać !

1_gazeta2_gazeta

 

Przykładowe prace usunięcia filtra DPF:

Audi A6 3.0tdi 232km ASB usunięcie filtra dpf

Peugeot 3008 2.0hdi 150km problem z fap

Ford kuga 2.0tdci 136km usunięty filtr dpf

 

Ceny już od 800zł !

 

 

System AdBlue

adblue_bmg_ok   AdBlue_SCR_jak_to_działa_bmg

ADBLUE – w skrócie jest to œśrodek który wstrzykuje się pod wysokim ciśœnieniem na strumień spalin w katalizatorze, gdzie zachodzi redukcja szkodliwych dla atmosfery tlenków azotu na azot (w postaci dwuatomowych cząsteczek) oraz wodę. Na dzień dzisiejszy jest montowany w samochodach z EURO 4 ,EURO 5 oraz w EURO 6. Jeżeli masz problem z systemem ADBLUE w samochodzie osobowym, dostawczym czy ciężarowym, jesteśœmy w stanie go wyłączyć raz na zawsze.

Ze względu na częste i nagłe awarie SCR/AdBlue w samochodach ciężarowych podczas trasy, prowadzimy mobilny serwis z dojazdem do klienta nawet wieczorem oraz w weekendy ! Zaświeciła się „chmurka” i auto straciło moc ? W ciągu godziny wyłączymy to raz na zawsze ! Oczywiście dajemy gwarancję na każdą usługę.

Są 2 metody na usunięcie niesprawnego Adblue/NOx/SCR : wyłączenie programowe lub montaż wysokiej klasy emulatora.

UWAGA: Wiemy, że są firmy które usuwają AdBlue nawet już za 1000 pln. Robiąc to za takie pieniądze montują bardzo słabej jakości (chińskie) emulatory, które można kupić samemu nawet za kilkaset złotych na portalach aukcyjnych. Nasze emulatory są produkowane u nas w Polsce na bardzo dobrych europejskich elementach co daje gwarancję poprawnego działania ! Mieliśmy już przypadki, że klient zamówił sobie tańszy zamiennik i po jakimś czasie przestał działać i to za granicą, kawał drogi od domu. Taki samochód nie może sobie pozwolić na ponowne problemy z utratą mocy, „choinką” na desce rozdzielczej spowodowanym ponowną awarią systemu AdBlue. U nas masz gwarancję poprawnego działania urządzenia.

 

emulator_adblue_renaultIMG_0744_800

 

man_adblue_nox_scr_bmg

 

 

Przykładowe prace usunięcia systemu AdBlue:

Man TGX 18.440 2010r

Volvo FH13 440KM 2200nm usunięcie adblue

Daf XF105 480 2009r

Scania R480 pde 2011r euro 5

 

Ceny już od 1600zł !

 

 

 

 

Zawór recyrkulacji spalin EGR

 

egr_zapchany_bmgegr_bmg_jak_działa

Zawór recyrkulacji spalin EGR wpuszcza z powrotem spaliny do cylindra i spala je ponownie .

Część spalin jest najpierw chłodzona przez wymiennik ciepła, a następnie miesza się ze świeżym powietrzem przed powrotem do cylindra . Gazy wydechowe mają mniej tlenu i więcej dwutlenku węgla niż w pozostałej części napływającego powietrza. Powoduje to obniżenie temperatury spalania, co prowadzi do zmniejszenia tlenku azotu ( NOx). Wyzwanie polega na obniżeniu temperatury ,bez nadmiernego wpływu na sprawność spalania .

EGR „lubi” się zapychać sadzą, blokować – jednym słowem psuć. Możemy go usunąć lub zamknąć w zależności od oczekiwań. Ceny już od 300zł !

 

Gdzie nas znaleźć

BMG tuning
50-425 Wrocław
Krakowska 30
Dolnośląskie

+48 790 454 283 fileservice24@gmail.com

O nas

Oferujemy elektroniczne zwiększenie mocy samochodów osobowych i ciężarowych. Profesjonalnie zdiagnozujemy twój samochód, a także usuniemy błędnie działający filtr cząstek stałych – DPF, FAP, EGR, system AdBlue.