Aktywny wydech - co to jest?

Aktywny wydech – co to jest?

Aktywny wydech dzielimy na dwa rodzaje: elektroniczny i mechaniczny – oba warianty dostępne są w zakresie oferowanych przez nas usług i modyfikacji w ujęciu szeroko pojętego tuningu aut, a ich głównym celem jest możliwość sterowania brzmieniem i głośnością wydechu. Dla kogo jaki wariant wydechu będzie lepszy? Wydech elektroniczny szczerze rekomendujemy do wszystkich aut z silnikiem diesla oraz do aut benzynowych, kiedy mamy do czynienia z gwarancją lub leasiengiem auta, której Klient nie jest w stanie się „przeciwstawić”. Sytuacja ta dotyczy szczególnie nowych aut z silnikami benzynowymi i wydechami zdławionymi przez sekcje z filtrami OPF czy GPF, które radykalnie psują brzmienie samochodu. Jeżeli nie będzie możliwości wymiany seryjnej sekcji downpipe, to jest to też alternatywa. W każdej innej sytuacji sugerujemy stawiać po prostu na klasykę i mechaniczny układ wydechowy. Wyjątkiem są diesle, kiedy taka modyfikacja naszym zdaniem nie ma większego sensu.

Aktywny wydech w wersji mechanicznej – podstawowe informacje

Aktywny wydech w wersji mechanicznej kierujemy do wszystkich aut z silnikami benzynowymi, szczególnie w przypadku samochodów o charakterze sportowym lub egzemplarzy stricte sportowych. Tutaj stawiamy na klasykę i motoryzację z krwi i kości. Taki rodzaj wydechu składa się co najmniej z sekcji typu downpipe lub catback, w której zastosowane są specjalne przepustnice. Lub ich brak.

W tym miejscu warto dodać, że w stosunkowo nowych rocznikach samochodów, w których zastosowane są filtry OPF oraz GPF wymiana układu typu catback na niewiele się zdaje jeżeli chodzi o głośność wydechu. Konieczna jest również modyfikacja sekcji downpipe z fabrycznymi katalizatorami i filtrem.

Jakie zalety ma aktywny wydech w wersji mechanicznej? Oto kilka z nich:

  • wydech sprawdza się świetnie w przypadku aut o charakterze sportowym lub stricte sportowych modelach;
  • zapewnia możliwość sterowania głośnością auta z poziomu pilota poprzez zamykanie i otwieranie klap;
  • zapewnia poprawę brzmienia i kontrolę nad jego głośnością;
  • w ofercie zapewniamy setupy prestiżowych i znanych producentów jak również nasze rodzime produkcje;
  • ofertę kierujemy wyłącznie do silników benzynowych.

Aktywny układ wydechowy w postaci sportowego setupu z klapami w końcowym wydechu

Jeśli natomiast szukasz do swojego auta klasycznego wydechu sportowego, przejrzyj naszą ofertę dotyczącą sportowych układów wydechowych. I zdecyduj się na montaż standardowego układu, w którym zastosowano przepustnice z klapami na podciśnienie. Zastanów się również nad modyfikacją pozostałych sekcji układu wydechowego.

Szczególnie jeżeli rozmawiamy o nowych modelach aut wyposażonych w nieszczęsne filtry OPF i GPF, które niestety, ale drastycznie „dławią” auto i kastrują je z walorów dźwiękowych, które można uzyskać poprzez modyfikację przedniej i centralnej sekcji układu wydechowego. W przypadku tego typu rozwiązań stawiamy na sprawdzone rozwiązania i korzystamy z produktów marki SupersprintFi ExhaustArmytrixIPECapristoQuicksilverAkrapovićBorla, Corsa, Invidia, RemusMiltek.

Aktywny układ wydechowy w postaci sportowego setupu z klapami w końcowym wydechu ma takie atuty jak:

  • poprawa brzmienia oryginalnego wydechu;
  • możliwość sterowania głośnością wydechu.

Aktywny wydech w wersji elektronicznej – podstawowe informacje

Aktywny wydech w wersji elektronicznej skierowany jest głównie do właścicieli aut z jednostkami diesla, w których klasyczna modyfikacja wydechu totalnie mija się z celem. Dlaczego? Diesel zawsze będzie brzmieć jak diesel i standardowa modyfikacja układu wydechowego niekoniecznie zmieni jego brzmienie na przysłowiowy „plus”.

Rozwiązanie to składa się ze specjalnego głośnika lub zestawu głośników montowanych w podłodze auta i zapewnia charakterystykę brzmienia wydechu sportowego wraz z możliwością sterowania charakterystyką samego dźwięku, a także jego głośności czy zastosowanych efektów typu „pop&bang”.

Z ciekawostek warto dodać, że podobne systemy montowane są fabrycznie przez Audi, BMW czy Maserati we flagowych modelach wyposażonych w jednostki wysokoprężne.

Aktywny wydech w wersji elektronicznej ma takie zalety jak:

  • radykalna zmiana brzmienia – system znacząco poprawia akustykę pojazdu, nadając mu agresywniejsze i bardziej sportowe brzmienie. Aktywny wydech zmienia charakterystykę dźwięku zarówno w silnikach diesla, jak i benzynowych, eliminując typowy klekot diesla i nadając mu brzmienie zbliżone do jednostek V8. W przypadku silników benzynowych dźwięk staje się głębszy i bardziej rasowy, co podkreśla dynamiczny charakter pojazdu;

  • kompatybilność z leasingiem i gwarancją – w przeciwieństwie do tradycyjnych modyfikacji układu wydechowego, elektroniczny aktywny wydech nie wpływa na gwarancję pojazdu ani nie narusza warunków leasingu. Cały system działa niezależnie od fabrycznego wydechu, dzięki czemu nie wymaga cięcia ani spawania, co czyni go w pełni odwracalnym i bezinwazyjnym rozwiązaniem;

  • łatwy demontaż i możliwość przełożenia do innego auta – jednym z największych atutów aktywnego wydechu jest możliwość jego demontażu i ponownego montażu w innym pojeździe. Jeśli w przyszłości zdecydujesz się na zmianę samochodu, cały system można łatwo zdemontować i zainstalować w nowym aucie – niezależnie od tego, czy jest to diesel, czy silnik benzynowy. Dzięki temu inwestycja w aktywny wydech jest długoterminowa i nie ogranicza się do jednego pojazdu.

Wariant pierwszy – aktywny wydech elektroniczny, czyli wydech na aplikację

Nasz zestaw aktywnego wydechu w wersji elektronicznej można rozbudować o specjalny, opcjonalny głośnik wysokich tonów, zatem wydech ten dostępny jest w dwóch wariantach. Podstawowym oraz rozszerzonym. Sterowany wydech na aplikację pozwala zarządzać ustawieniami dźwięku aż na czterech skalowanych płaszczyznach takich jak głośność, częstotliwość, barwa i charakterystyka, obroty oraz strzały z wydechu. Do tego istnieje możliwość wyboru aż 11 różnych dźwięków wydechu odnoszących się do konkretnego silnika jak i modelu auta!

Wariant podstawowy zawiera:

  • głośnik niskotonowy – podstawowy;
  • wiązkę;
  • moduł sterowania;
  • dostęp do aplikacji sterowania wydechem.

Wariant rozszerzony zawiera:

  • głośnik niskotonowy – podstawowy;
  • rezonator wysokotonowy – głośnik wysokich tonów uzupełniający wersję podstawową;
  • wiązkę;
  • moduł sterowania;
  • dostęp do aplikacji sterowania wydechem.

Aktywny wydech Wrocław

Już teraz prezentujemy efekty działania systemu na przykładzie dwulitrowego Mercedesa wyposażonego w silnik Diesla, ukazując pełne możliwości aktywnego wydechu.

Warto podkreślić, że Klienci posiadający standardowy układ wydechowy mogą dokupić nowy element bez konieczności wymiany całego zestawu. Nasza oferta obejmuje najwyższej jakości rozwiązania dostępne na rynku, a obecna wersja wydechu to kolejny krok w stronę jeszcze lepszej akustyki i wydajności.

Aktywny wydech w dieslu i benzynie – nowoczesne brzmienie

Wersja elektroniczna aktywnego wydechu składa się z pojedynczego tłumika rezonatorowego (często określanego jako „głośnik”), montowanego pod podłogą pojazdu, modułu Bluetooth, wiązki przewodów oraz dedykowanej aplikacji na systemy iOS i Android. Jest to rozwiązanie idealne dla samochodów z silnikiem diesla oraz pojazdów objętych gwarancją lub leasingiem, ponieważ nie wymaga ingerencji w fabryczny układ wydechowy. System zapewnia identyczne brzmienie zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych, a jego konstrukcja pozwala na łatwy demontaż i instalację w innym aucie w przyszłości. Warto zwrócić uwagę na najnowszą wersję systemu, wyposażoną w nowy, udoskonalony głośnik, który znacząco podnosi jakość dźwięku. Dzięki temu różnica między elektronicznym a tradycyjnym układem wydechowym jest niemal niezauważalna.

Nasze rozwiązanie przewyższa jakością dźwięku tańsze i popularne systemy dostępne na rynku, takie jak Maxhaust czy Panthera. Osoby poszukujące realistycznego, dynamicznego brzmienia mogą być pewne, że spełnimy ich oczekiwania. Szczegółowe informacje na temat działania systemu można znaleźć w naszym artykule – warto się z nim zapoznać, aby dowiedzieć się, dlaczego to właśnie nasz aktywny wydech jest najlepszym wyborem.

Wydajność naszego systemu to kluczowa informacja dla klientów rozważających zakup zestawu z podwójnym głośnikiem. W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, w naszym systemie nie ma konieczności montażu drugiego głośnika, z wyjątkiem dodatkowego modułu dla wysokich tonów. Już jeden rezonator zapewnia odpowiednią głośność i realistyczne brzmienie, co pozwala na oszczędności przy zakupie bez kompromisów w zakresie jakości dźwięku.

Aktywny system wydechowy i dwie konfiguracje – podstawowa i rozszerzona

Aktywny wydech w wersji elektronicznej dostępny jest w dwóch opcjach: podstawowej oraz rozszerzonej. Ta pierwsza składa się z jednego głośnika generującego basowy, głęboki dźwięk. Natomiast w wersji rozszerzonej dodawany jest rezonator wysokich tonów, który poprawia charakterystykę dźwięku w wyższych zakresach obrotów.

Już wariant podstawowy zapewnia pełne, dynamiczne brzmienie, ale wersja rozszerzona dodatkowo wzbogaca dźwięk, sprawiając, że lepiej oddaje on charakter klasycznych układów wydechowych. Dwa różne głośniki w tej konfiguracji uzupełniają się, zapewniając zarówno głęboki bas, jak i czyste wysokie tony, co znacząco podnosi realizm generowanego dźwięku.

Rozszerzona konfiguracja jest najczęściej wybierana przez właścicieli sportowych i usportowionych modeli samochodów, którzy oczekują maksymalnie dynamicznego i realistycznego brzmienia. Z kolei właściciele SUV-ów, pick-upów oraz aut terenowych zwykle decydują się na wariant podstawowy, który podkreśla mocne, niskotonowe brzmienie silnika. Kluczowe jest dobranie odpowiedniego zestawu do charakteru i przeznaczenia pojazdu, aby uzyskać jak najbardziej naturalny efekt.

Zalety systemu aktywnego wydechu:

  1. Nie koliduje z gwarancją ani leasingiem – rozwiązanie jest w pełni bezinwazyjne i nie wymaga mechanicznych modyfikacji.
  2. Możliwość przełożenia do innego pojazdu – system działa zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych.
  3. Automatyczne dopasowanie do trybów jazdy – dźwięk zmienia się w zależności od stylu prowadzenia.
  4. Pełna kontrola przez aplikację – system można obsługiwać za pomocą aplikacji iOS / Android.
  5. Jednakowe, realistyczne brzmienie niezależnie od pojemności i mocy silnika.
  6. Szybki montaż – instalacja systemu trwa zaledwie jeden dzień.
  7. Efekty dźwiękowe – wydech w wersji rozszerzonej generuje charakterystyczne „strzały” i odwzorowuje brzmienie rasowego układu sportowego.

System aktywnego wydechu to nowoczesne rozwiązanie dla tych, którzy chcą nadać swojemu pojazdowi unikalne brzmienie, bez konieczności ingerencji w fabryczny układ wydechowy.

Co oferuje aktywny wydech w wersji elektronicznej?

Najnowsza wersja wydechu oferuje wyśmienite doznania akustyczne, doskonale odzwierciedla brzmienie auta pokrywające się z obrotami silnika i reakcją na pedał gazu, a przede wszystkim, pozwala na aktualizację oprogramowania z poziomu apki w telefonie.

Dzięki temu, wszyscy nasi Klienci bez konieczności zakupu nowego modułu otrzymują darmowe aktualizacje zawierające nowości w oprogramowaniu – takie jak pop corn czy strzały z wydechu.

Przy okazji ważna informacja dla wszystkich posiadaczy seryjnego aktywnego wydechu, dla przykładu montowanego w wersjach competition w przypadku Audi, VW czy wybranych modelach BMW – oferowany przez nas moduł można zamienić z seryjnym uzyskując nieporównywalnie lepsze doznania akustyczne z opcją ich modyfikacji na wielu płaszczyznach, bez konieczności zakupu całego zestawu!

Aktywny układ wydechowy – cena i porównanie znanych systemów

Wielu Klientów zadaje pytania o różnice w cenie między naszym aktywnym wydechem a popularnymi systemami konkurencyjnymi. Dlaczego nasza oferta jest droższa? Czy warto zainwestować w nasze rozwiązanie zamiast wybierać powszechnie dostępne zestawy firm takich jak Maxhaust czy Panthera?

Odpowiedź jest prosta – jakość ma swoją cenę. W przypadku elektronicznych systemów wydechowych kluczowe znaczenie ma realizm generowanego dźwięku. Należy pamiętać, że są to systemy symulujące brzmienie sportowego układu wydechowego, a nie jego fizyczna modyfikacja. Wybór tańszych alternatyw często wiąże się z mniej naturalnym efektem, który nie oddaje autentycznego charakteru silnika.

Inwestując w aktywny układ wydechowy, warto postawić na rozwiązanie oferujące najwyższą jakość odwzorowania dźwięku, zamiast decydować się na kompromisy, które mogą nie spełnić oczekiwań. Wierzymy w technologię, którą oferujemy, dlatego zachęcamy do obejrzenia bezpośredniego porównania dźwięku naszych systemów z innymi dostępnymi na rynku. Sprawdź jakość na własne uszy – aktywny wydech.

Z czego składa się nasz aktywny wydech w wersji elektronicznej?

Rezonator

Ten specyficzny wydech, niewidoczny z zewnątrz i przypominający swoim wyglądem”gruszkę” umożliwia wydostaniu się i generowanie dźwięku.

Montowany jest na zewnątrz pojazdu w podłodze, a w skrajnych przypadkach, w przestrzeni bagażnika.

Moduł bluetooth

Specjalny moduł stanowi „mózg operacyjny” całego urządzenia, sparowany jest nie tylko z aplikacją w Twoim telefonie, ale również podpięty do sygnału CAN.

Wiązka

Wysokiej jakości wiązka elektroniczna pozwala na przesył danych z komputera pojazdu do modułu.

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji w swoim telefonie możesz modyfikować nadpisane główne tryby brzmienia samochodu, wybierając jedno z 8 głównych rodzajów brzmienia, by następnie dostosować je na 4 kolejnych płaszczyznach w skali od 0 do 100.

Nie tylko Aktywny wydech Wrocław

BMG Tuning oferuje nie tylko aktywny wydech, ale także kompleksowe usługi tuningowe. Obejmują one: tuning samochodów, chip tuning we Wrocławiu, a także sportowe układy wydechowe.

Specjalizujemy się w tuningu BMW oraz tuningu mechanicznym, oferując kompleksowe modyfikacje silnika i układu wydechowego.

Nasza hamownia Wrocław umożliwia precyzyjne pomiary mocy. Ponadto, wykonujemy xHP FlashTool Tuning dla skrzyń automatycznych. Zapewniamy także diagnostykę samochodową, pozwalającą na szczegółowe sprawdzenie pojazdu. Dzięki doświadczeniu i nowoczesnym technologiom pomagamy poprawić osiągi i brzmienie każdego auta.

Rezonator
BMG icon

Rezonator

Ten specyficzny wydech, niewidoczny z zewnątrz i przypominający swoim wyglądem”gruszkę” umożliwia wydostaniu się i generowanie dźwięku.

Montowany jest na zewnątrz pojazdu w podłodze, a w skrajnych przypadkach, w przestrzeni bagażnika.

Moduł bluetooth
BMG icon

Moduł bluetooth

Specjalny moduł stanowi „mózg operacyjny” całego urządzenia, sparowany jest nie tylko z aplikacją w Twoim telefonie, ale również podpięty do sygnału CAN.

Wiązka
BMG icon

Wiązka

Wysokiej jakości wiązka elektroniczna pozwala na przesył danych z komputera pojazdu do modułu.

Aplikacja mobilna
BMG icon

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji w swoim telefonie możesz modyfikować nadpisane główne tryby brzmienia samochodu, wybierając jedno z 8 głównych rodzajów brzmienia, by następnie dostosować je na 4 kolejnych płaszczyznach w skali od 0 do 100.

Opinie naszych klientów

Mlody Cupra
08:34 21 Feb 25
Obsługa na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm 😍 Polecam każdemu
Sławek K (eskam1)
11:21 20 Feb 25
Super profesjonalnie!Szybko i solidnie. POLECAM!
Remigiusz Pelczer
08:44 14 Feb 25
Pacjent: MB W212. Usunęli polipa, auto lepiej oddycha. Zwiększyli moc, auto przyspiesza jak raketa :) Wszystko ok, polecam firmę.
Jarek Cichociemny
12:47 06 Jan 25
Polecam serdecznie
Dawid Urbański
08:34 31 Dec 24
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy BMG Tuning. U mnie został wykonany chiptuning w BMW f82. Auto fajnie się zbiera.Wszystko ok. Pełna profeska i doświadczenie. Polecam
Adrian Adelmann
08:31 31 Dec 24
Wszystko okPolecam
Urszula Szczęśniewska
06:41 22 Dec 24
Polecam 🙂
Patryk Leszkiewicz
18:38 17 Dec 24
Polecam, m4 śmiga aż miło :D
Borysuk
17:20 13 Dec 24
Robiłem u tych panów G20 M340iW której była mapa ściągnięta chyba z innej planetyPanowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali autoJedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam
Олег Кучер
18:12 12 Dec 24
Świetna obsługa, pomogli mi z moim problemem, a obsługa była niesamowicie szybka.
Arkadiusz Rekiel
17:19 06 Dec 24
Szybko. Sprawnie i na temat. Poleca.
Joa Kos
23:27 05 Dec 24
Chiptuning Skody Octavia wykonany szybko i profesjonalnie. Duzy plus za to, ze moglam byc przy calym procesie. Panowie wszystko pokazali, wytlumaczyli i sprawili, ze moja Skoda otrzymala wiecej mocy w konkurencyjnej cenie! Bardzo polecam!
Krzysztof Stecyk
21:24 05 Dec 24
Polecam! Naprawa Opla Vivaro, który miał problem z systemem AdBlue. Szybko, profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem. Samochód działa teraz bez zarzutu. Bardzo dobry kontakt. Dziękuję!
Zdzislawa Waronska
12:43 05 Dec 24
Bardzo polecam BMG TUNING! Naprawili mojego Opla Insignię z 2016 roku, który miał problem z systemem AdBlue. Usługa została wykonana szybko, profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem. Samochód działa teraz bez zarzutu. Świetny kontakt i pełen profesjonalizm. Dziękuję za pomoc!
Puu ChateK
22:19 26 Nov 24
Miałem problem z moją BMW g30 530d. Zakupiona została z chipem i auto działało wzorowo. Po otrzymaniu informacji od serwisu BMW o akcji serwisowej oddałem pojazd w ręce BMW gdzie totalnie spartolili robotę… auto jeździło jak by chciało a nie mogło a na autostradzie nie miałem szans z autami o wiele mniejszej mocy oraz pojemności… zwróciłem się do chłopaków z prośbą o pomoc by otrzymać to co posiadałem wcześniej. To nie był błąd!!! Chłopaki stanęli na wysokości zadania i samochód wrócił do stanu nawet lepszego niż gdy go zakupiłem !!! Bardzo miła i sympatyczna atmosfera oraz widać że mają pojęcie o tym co robią !! Jestem MEGA zadowolony i wrócę tam nie raz z kolejnym pojazdem. Z czystym sumieniem polecam tą firmę!!! Pozdrawiam i do zobaczenia ponownie !!
Karol Kozan
18:05 17 Nov 24
Wszystko OK. Stage 1 w Passacie B8 1.8 TSI manual - 230KM/340Nm. Bezpieczne wartosci. Zdecydownie lepsza responsywnosci podczas wyprzedzania. Bez 4motion podbijanie momentu wyzej nie ma sensu bo juz serii byl problem z utrzymaniem trakcji.
Oskar Mentek
13:14 14 Nov 24
Polecam, bardzo profesjonalnie podejście do klienta, szybki czas realizacji usługi, usługa wykonana zgodnie z oczekiwaniami
Zbigniew Matracki
07:52 22 Oct 24
Super profesjonalnie
BUILDING PASSION
14:07 18 Oct 24
Zadzwoniłem i poprosiłem o termin udało się:)Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam
Marcin Łuksa
10:57 11 Oct 24
Profesjonalnie od początku do końca . Polecam !
Maciej Karon
17:36 12 Sep 24
Marcin Jabłoński
18:08 29 Aug 24
Aktywny wydech w Audi A7 3.0 Tdi zrobiony perfekcyjnie, polecam
Igor Śpiączka
11:10 28 Aug 24
Fantastyczne i profesjonalne podejście pod każdym kątem.Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!
Krzysztof Pyclik
17:37 27 Aug 24
Pacjent renault master 2021- egr, 1 h i po sprawie. Polecam!!!
Fox
09:48 23 Aug 24
Profesjonalna, szybka usługa usunięcia AdBlue. Pacjentem był Citroen DS 5z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!
Łukasz Banach
13:16 23 Jul 24
Do BMG Tuning umówił mnie znajomy, miałem problem z AdBlue w swojej insigni. Panowie bardzo profesjonalnie podeszli do tematu, wszystko wyjaśnili przed wykonaniem usługi. O umówionej godzinie przyjęli auto i już po 1,5 godziny odebrałem samochód. Operację przebiegły bez problemowo. Po około 2 miesiącach ponownie wyskoczyła kontrolka „check engine”, szybki kontakt, mobilny serwis dotarł do mnie w umówionym czasie i bez problemu rozprawił się z uporczywym błędem, który początkowo umknął. Świetna obsługa, profesjonalizm i wiedza. Polecam !
POLMAR GLIWICE
14:08 22 Jul 24
Witam i POLECAM! W moim S400D W222 chip-tuning zrobiony w 2 godziny, co prawda bez hamowni stacjonarnej bo nie mają na longa ale wszystko okazało się OK - 378KM i 720Nm, auto żwawsze i oszczędniejsze - spalanie ok. 1 l mniej. OBSŁUGA: REWELACJA - BDB KONTAKT Z P. DAWIDEM a właściciel p. Adam bardzo konkretny i słowny. Firma też potrafi programować sterowniki (funkcje) w mercedesach - u mnie np. wyłączenie Start-Stop itp. Ceny w porównaniu do konkurencji BDB. KONKRETNI I BARDZO UCZCIWI LUDZIE - BEZ NACIĄGANIA I ŚCIEMY! POLECAM! Po mojej wizycie S klasą w tej Firmie - umówiłem syna z C43 - wszystko godne polecenia! a kontakt i obsługa na najwyższym poziomie kultury! Syn też zadowolony ze strojenia jego V6 - pewnie opisze swoje wrażenia sam. FIRMA BMG TUNING to ludzie godni zaufania i polecenia!!!
Назар Наконечний
07:06 17 Oct 23
Polecam! Bardzo profesjonalna i przemiła obsługa.
P MO
13:20 07 Oct 23
Adblue / Peugeot 3008 1.5hdi - wszystko ok, miła obsługa, polecam
Grzegorz Rojek
06:59 25 Sep 23
Robert
09:33 24 Sep 23
Miałem problem z DPF i EGR w moim mondeo MK4 przedlift. Po wysłaniu zapytania do różnych warsztatów BMG zareagował najszybciej. Miła,kulturalna i profesjonalna obsluga plus dogodny termin równa się drugie życie mojego pojazdu. Szczerze polecam?
Łukasz Karulek
16:14 22 Sep 23
Pełna profeska! Zostawiłem auto na chip tuning, przyrost mocy ze 130 do 200 koni, przeszło to moje najśmiejsze oczekiwania. Leci teraz jak rakieta :) Panowie bardzo mili i rzeczowi, profesjonalnie odpowiadają na wszelkie pytania. Każdemu polecam wizytę w tym miejscu! :)
Krystian Kadłubowski
12:54 16 Sep 23
Sprawna, szybka obsługa. Chiptuning w BMW 540i wyszedł bardzo dobrze, po modyfikacjach moc 415 KM oraz moment obrotowy 550 Nm. Po kilku dniach użytkowania auto działa bez zarzutu. Polecam.
Mateusz Klepadło
12:58 06 Sep 23
Szybko, sprawnie, wzorowy kontakt ;)Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam
Mirosław Barszczewski
18:12 01 Sep 23
Profesjonalizm i perfekcja!
Szymon Koźbielski
13:34 29 Aug 23
Szybko i fachowo wykonana usługa.
Leanid Semianiuk
09:18 29 Aug 23
Zostawiliśmy pojazd Renault Master na naprawę EGR, po naprawie jak pojazd wyjechał w trasę, stracił moc i komputer nie pokazał żadnego błędu. Wróciliśmy na "serwis", gdzie panowie z BMG powiedzieli że sprawdzą i to zrobią, ale po 2 tygodniach dowiedziałem się że oni nie mają pojęcia co się stało, gdy zabrałem do innego serwisu i po weryfikacji powiedzieli, że EGR został naprawiony w zupełnie nie prawidłowy sposób, zostało wgrane nie prawidłowe oprogramowanie i to że robota wykonany bardzo kiepska, wróciłem jeszcze do BMG i po przekazaniu tej informacji, panowie podjęli próbę naprawić to jeszcze raz i tym razem zepsuli całkowicie główny sterownik i auto zostało scholowane do innego serwisu. Między tym wszyscy z BMG poszli sobie na urlop i nawet mnie o tym nie poinformowali, co jest dla mnie zbyt ważne, ponieważ dzięki temu pojazdowi zarabiam na życie. Minął 5 tydzień panowie wrócili z urlopu i mnie poinformowali, że auto zrobione i jest gotowe. Zabieram swoją kochaną renówkę, a ona nie ma mocy, na komputerze brak usterek, niby wszystko działa a mocy nie ma. Odstawiłem pojazd do innego serwisu i się okazało, że oni założyli sterownik od innego pojazdu, jakimś cudem wgrali jeszcze od innego pojazdu oprogramowanie i skasowali kolumnę błędów żeby nie było widać błędów. MASAKRA!!! Co prawda wrócili mi 60% zapłaconej kwoty faktury, ale wydałem w innym warsztacie na nowy sterownik i wgranie prawidłowego oprogramowania 5 tyś zł. po czym Renówka poleciała pracować w pełnej mocy.DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"________________________________________Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.
Rob J
14:57 28 Aug 23
Szybko sprawnie i bezproblemowo, auto jezdzi inaczej, lepiej. Polecam !
Paulina Figurska
13:21 09 Aug 23
Bardzo polecam! Dziś robiony chiptuning. Komunikacja, umówienie terminu, wykonanie - wszystko sprawnie i bez zarzutu.
Krzyś Tarkiewicz
14:17 08 Aug 23
Z perspektywy modów w 3 autach a 4 tym kompletnej naprawy elektroniki daje 5 gwiazdWeryfikacja OPINI.Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.
Damian Zienkiewicz
13:23 04 Jul 23
Serdecznie polecam BMG tuning pod kątem obsługi / hamowni.W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.Oby tak dalej obsługiwano klientów!Pozdrawiam cały zespół :)
Remigiusz Zapolski
13:46 26 Jun 23
Samochód stary ale Panowie się nim z zajęli należycie. Zakres prac egr,dpf,klapy off oraz chiptuning. Silnik 1.9 jtd 150 km w Saabie 9-5. Po wykonanych pracach auto zmieniło charakterystykę jazdy nie do poznania. Za pierwszym podejściem nie udało się zostały wykryte usterki, czyli podejście odpowiedzialne. Porównując przebiegi krzywych momentu i mocy z prezentacjami internetowymi innych firm, nie spotkałem się z analogicznymi wykresami oraz uwzględniono moje uwagi na temat osiągów przy wyższych obrotach - wniosek program to nie gotowiec, tylko dopasowany do samochodu indywidualny set.
Aneta
10:41 24 Apr 23
Witam,Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.
Remigiusz Perskawiec
20:25 02 Mar 23
Dzisiaj w firmie BMG TUNING został zrobiony program mojego BMW G31 530d 265 Koni oraz zabieg wyłączenia Adblue i chcę powiedzieć że jestem bardziej niż zadowolony?? Seria wyszła dużo wyższa niż deklarowana przez BMW. Panowie z BMG stwierdzili że jednostka napędowa mojego BMW jest bardzo zdrowa. Po modyfikacji wyszło 329,3 KM i 692,5 Nm! Jest super! Po modyfikacji udałem się do De gdzie na autostradzie bez problemu osiągnąłem prędkość 265 Km/h i myślę że można osiągnąć więcej. Elastyczność silnika jest teraz niesamowita. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji którą chłopacy zrobili. Pełen profesjonalizm. Cena również jak dla mnie nie wygórowana. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę BMG TUNING !
Kacper S
21:04 07 Nov 22
Usługa wykonana na bardzo wysokim poziomie. Dobry kontakt z serwisem. Znakomite efekty. Oddałem samochód w dobre ręce. Dało się odczuć zainteresowanie tym, żeby samochód jeździł dobrze, a nie tylko wykonaniem kolejnego zlecenia. Liczby na hamowni nie do końca oddają to jak bardzo zmieniła się dynamika jazdy. W połączeniu z wydechem i hamulcami M-Performance czysta radość.
Jarek Grybel
06:08 10 Nov 21
Polecam / Pełen Profesjonalizm / Na Końcu Uśmiech Klienta ????
Wiktor
17:42 21 Sep 21
Kawa wypita , chip zrobiony , auto mniej spala i szybciej przyspiesza. Cena też bardzo dobra , w dodatku można było sporo się dowiedzieć od mechanika. Ja jestem zadowolony i mogę śmiało polecać.
Krzysztof Popczyk
11:10 13 Aug 21
Super obsługa, profesjonalne podejście do klienta, oby więcej takich firm świadczących usługi związane z naprawą samochodów. Ja zdecydowanie poleca i warto było jechać do nich 60 km.
Ireneusz Kwiatkowski
23:04 27 Jul 21
Zrobilem czip tuning w firmie BGM Wroclaw 27 07 2021 i wyjechalem o 14 pacjent to Audi q7 4,2 tdi i do teraz czyli 28 07 2021 banan z twarzy niechce mi zejsc a wszyscy co sie tak cieszysz a ja na to przejedz sie moja q7 wrazenia z jazdy niesamowite znaja sie w 100% polecam warto jechac do nich nawet 1000km i napewno tam wróce z nastepnymi modyfikacjami z 320ps wykrzesano 370ps po prostu czarodzieje Pozdro BGM
Krzysztof Szalek
20:44 16 Jul 21
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do klienta. Bez nawijania makaronu na uszy-ta praca jest zarówno pasja tych chłopaków.Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Damian K
05:34 10 Jul 21
Obsługa na najwyższym poziomie. Panowie znają się na swojej robocie. Problem w postaci dpf-a został usunięty w umówionym czasie pomimo utrudnionego dostępu. Cena nie uległa zmianie, co nie jest niestety standardem u wszystkich. Auto złapało drugi oddech, będę polecał i na pewno jeszcze wpadnę na chipa.Peugeot 508Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Patryk Rogowicz
17:46 12 Jun 21
pacjent mercedes w212fl 2.2 cdi 170KM/400Nm pierwsze hamowanie pokazało 185KM/390Nm Stage 1 podniesienie mocy do 208KM/430Nm, usługa była prezentem na dzień ojca, auto miałem do dyspozycji dosłownie na chwile, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i profesjonalnie, bez zbędnych niespodzianek, wybór padł na bmg bo zależało mi na bezproblemowej usłudze, nie zawiodłem się, a radość ojca bezcenna jeszcze raz wielkie dzięki za znalezienie terminu
Następne Opinie

Skontaktuj się z nami!

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i montaż aktywnego wydechu w Twoim aucie, prosimy o kontakt. Ze swojej strony zapewniamy profesjonalizm na każdej płaszczyźnie, satysfakcję wynikającą z nowego brzmienia samochodu i gwarancję na świadczone usługi.

Czekamy na Twój telefon lub wiadomość.

Odezwij się i poznaj szczegóły

FAQ

Aktywny wydech to nowatorskie rozwiązanie pozwalające trzymać władzę nad głośnością wydechu. W takim wydechu można sterować jego barwą, decydując o cichym lub głośnym brzmieniu. Taki aktywny wydech występuje w dwóch wariantach.

Elektronicznym, takim jak tutaj:

Lub mechanicznym – takim jak tutaj:

Aktywny system wydechowy w wersji elektronicznej to bezinwazyjne rozwiązanie generujące dźwięk za pomocą specjalnych głośników, zwanych rezonatorami. Wydech ten brzmi zawsze tak samo dobrze – zarówno w autach benzynowych oraz dieslach – i można sterować nim za pomocą naszej aplikacji. Wydech nie koliduje z gwarancją ani leasingiem.

Aktywny wydech w wersji mechanicznej to realizowany na zamówienie układ wydechowy ze specjalnymi aktywnymi klapami, którymi steruje się za pomocą bezprzewodowego pilota. Taki wydech budowany jest przez nas od podstaw i uwzględnia indywidualne preferencje i oczekiwania Klienta.

Ten rodzaj wydechu rekomendujemy w autach benzynowych.

Nie, absolutnie. Z tego właśnie względu tak chętnie z naszego rozwiązania korzystają Klienci posiadający auta na gwarancji czy objęte leasingiem.

Ta modyfikacja nie wpływa na utratę świadczeń.

Absolutnie. Jakość brzmienia nie odbiega jakością od modyfikacji mechanicznych, o czym świadczy montaż naszych wydechów w autach benzynowych takich jak Porsche Panamera, Mercedes AMG, BMW 650, 750 czy 840.

Nasz wydech zrobił też nie lada wrażenie podczas prezentacji na targach Warsaw Motor Show.

Dodamy, że dysponujemy systemem znacznie wyższej klasy, aniżeli popularny MaxHaust czy tania Panthera.

Tak! Uniwersalność układu sprawia, że sprzedając auto można przełożyć układ do nowego nabytku! I jest to znacząca różnica względem dedykowanych układów mechanicznych, wobec których inwestycja jest mało opłacalna w przyszłości.

Tak, jeżeli chodzi o jakość dźwięku elektronicznego to zawsze jest tak samo dobra. Różnicę na dodatkowy plus mogą pojawić się w autach benzynowych, które posiadają seryjny aktywny wydech, ale którym brakuje rasowego pomruku.

W takich sytuacjach nasz wydech jeszcze bardziej podbija efekt i brzmienie pojazdu, dodatkowo uzupełniając dźwięk od dołu, generując przyjemny, basowy pomruk.

W przypadku aktywnego wydechu mechanicznego, dźwięk zawsze uzależniony jest od silnika oraz zakresu modyfikacji.

Oczywiście.

Realizujemy i tworzymy od podstaw klasyczne, wykonane ze stali nierdzewnej  customowe układy wydechowe na życzenie Klienta.

Istnieje również możliwość zaawansowanych przeróbek i montażu aktywnych klap sterowanych z poziomu pilota, regulujących głośność dźwięku. A także wybór dedykowanych układów znanych producentów.

Więcej info: tutaj

Jak najbardziej.

Służy do tego aplikacja, która posiada 8 głównych rodzajów dźwięku, modyfikowanych aż na 4 płaszczyznach w skali 0-100.

Po ustawieniu optymalnych ustawień możemy zapisać je w głównych trybach jazdy w zależności od oczekiwań.

Wariant wydechu klasycznego z klapami w zależności od auta, konfiguracji wydechu i jego producenta to  z reguły przedział finansowy na poziomie 8 000 – 25 000 zł.

W przypadku naszego wydechu elektronicznego jest to stała wartość dla wszystkich samochodów bez względu na silnik, moc i rocznik auta.

Cena wariantu podstawowego – 6600 zł

Cena wariantu rozszerzonego – 8800 zł

Ceny netto montaż gratis.

Dodatkowym wariantem wydechu uniwersalnego jest możliwość przełożenia go w przyszłości do dowolnego, innego auta. I nie jest to inwestycja jednorazowa jak w przypadku wydechu klasycznego.

AKTYWNY SYSTEM WYDECHOWY – AKTYWNY UKŁAD WYDECHOWY

Aktywny System Wydechowy, nazywany też jako Aktywny Układ Wydechowy lub w skrócie „Aktywny Wydech” to specjalny system, który zmienia dźwięk wydechu i pozwala na zarządzanie nim z poziomu aplikacji!

Mówiąc w skrócie, aktywny wydech to rasowe brzmienie w dieslu lub jeszcze lepsze w benzynie! Będąc właścicielem auta napędzanego silnikiem diesla, możesz jednocześnie cieszyć się z walorów jakie niesie ze sobą jednostka wysokoprężna przy jednoczesnych doznaniach akustycznych rodem z potężnych „V-ósemek”.  Ale nie tylko!

Jeśli Twój samochód napędza silnik benzynowy, ale wciąż masz wrażenie, że brakuje mu pazura, to montaż naszego systemu zapewni mu bardziej agresywny, basowy dźwięk. Nowe auta, nawet te ze sportowym zacięciem nie zawsze brzmią tak, jak oczekiwałby Klient – mimo, że pod maską siedzą zacne „V-szóstki”.

Jak to możliwe? Aktywny System Wydechowy, czyli (Active Exhaust System) to pionierskie rozwiązanie techniczne zapoczątkowane przez inżynierów z Audi. Jak przystało na koncern, którego hasłem jest ”innowacyjność” i przewaga dzięki zastosowanej technice, stworzono coś, co zadowoli każdego fana rasowych brzmień wydechu.

 

AKTYWNY SYSTEM WYDECHOWY W DIESLU

Dotychczas kierując się zakupem można było wybierać wyłącznie w sposób zero – jedynkowy. Mocny diesel, super elastyczność, duży moment obrotowy i ekonomia kosztem dźwięku i popularnego ”klekotania”. Lub, mocną benzynę, fajny moment obrotowy i super brzmienie, ale kosztem ekonomi… 🙁

Aktywny System Wydechowy to kompromis łączący w sobie walory silnika wysokoprężnego i benzynowego, którego zastosowanie gwarantuje przepiękne brzmienie w każdym samochodzie napędzanym silnikiem diesla! Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz już wybierać między ekonomią, a doznaniami akustycznymi docierającymi do Twych uszu z układu wydechowego!

Czy to obciach? Absolutnie nie. Aktywny System Wydechowy brzmi wspaniale!

Montaż Aktywnego Układu Wydechowego całkowicie zmieni charakter Twojego diesla i wierz nam na słowo, że nie będzie na chodniku osoby, która się za Tobą nie obróci. To także idealna okazja do tego, by na cotygodniowym spocie zaskoczyć ekipę zupełnie nowym brzmieniem!

Od teraz emblematy na dieslu z pakietu „M” na BMW, „S” na AUDI czy ”AMG” na Mercedesie wśród polskiej mentalności hejterów nie będą budzić cynicznego uśmiechu… Twój diesel będzie brzmiał jak rasowy silnik wolnossący o dużej pojemności. Mało tego, będziesz w stanie samodzielnie zmieniać jego brzmienie, wybierając jedną z pośród kilku dostępnych opcji. I uwaga – na swoim smartfonie! A jeśli zechcesz na chwilę powrócić do standardowego wydechu, wystarczy wcisnąć przycisk OFF 😉

A tutaj niespodzianka od naszego Klienta i krótka relacja na temat naszych modyfikacji.

 

AKTYWNY UKŁAD WYDECHOWY W BENZYNIE

Jeśli jesteś właścicielem auta napędzanego silnikiem wolnossącym – nie martw się. Aktywny Układ Wydechowy jest również dla Ciebie. W Twoim przypadku, system ten zadziała w taki sposób jak polerka na lakierze – wydobędzie z niego głębie –  w tym przypadku brzmienia. Jaki jest tego efekt? Sprawdź w filmie poniżej.

Uwierz nam na słowo, że po zamontowaniu Aktywnego Układu Wydechowego w swoim aucie nie będziesz z niego wysiadać. A kiedy to nastąpi, nie będziesz w stanie doczekać się kolejnej przejażdżki!

Aktywny Układ Wydechowy bez względu na rodzaj silnika montujemy z powodzeniem w autach takich producentów jak Audi, BMW, Mercedes, Jeep, Porsche, Jaguar, Skoda, Volkswagen i inne.

Nie wymieniliśmy tu marki Twojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również dla Ciebie – system montujemy niemal w każdym aucie osobowym.

 

JAK DZIAŁA NASZ AKTYWNY WYDECH?

Na poniższym przykładzie możesz zobaczyć jak działa nasz system oraz w jak prosty sposób można nim zarządzać. Na filmie możesz posłuchać również jak brzmi 3.7 litrowy mustang bez włączonego wydechu oraz jak po jego włączeniu. Co ważne, zainstalowana została tu nasza najnowsza wersja V3, która jeszcze lepiej brzmi. Jedną z najważniejszych zmian względem poprzednich wersji jest możliwość strzałów z wydechu, po odpuszczeniu pedału gazu.

Rozwiązanie to działa naprawdę fenomenalnie.

AKTYWNY WYDECH – CZY TO ROZWIĄZANIE JEST DLA CIEBIE?

Czy aktywny układ wydechowy jest dla Ciebie?

  • tak, jeżeli marzysz o tym, by Twój diesel zamiast klekotania brzmiał jak rasowy silnik benzynowy.
  • tak jeśli cenisz walory silnika diesla, a jednocześnie dźwięk z jednostek wolnossących.
  • tak, jeśli chcesz zmieniać dźwięk Twojego wydechu za pomocą telefonu komórkowego.
  • tak, jeśli chcesz zaskoczyć na ulicy niejednego przechodnia lub kolegów na spocie.
  • tak, jeśli w razie potrzeby chcesz wyłączyć basowy pomruk i cieszyć się ciszą, chociażby w trasie.
  • tak, jeśli nie chcesz obudzić swojego dziecka w podróży lub sąsiadów na osiedlu.
  • tak, jeśli nawet jesteś w posiadaniu auta na gwarancji czy leasingu.