Chip tuning Wrocław - szereg korzyści i gwarancja jakości.

Chiptuning, który oferujemy w szeregach naszych usług to bezpieczne i indywidualnie pisane programy. Poza wieloletnim doświadczeniem posiadamy najnowszy sprzęt, który umożliwia wgrywanie i zgrywanie map poprzez łącze OBD. Nie otwieramy sterowników i nie narażamy ich na uszkodzenie.

Modyfikacja map gwarantuje poprawę „krzywych wykresu”, a także podniesienie mocy wykorzystując skryty potencjał każdej jednostki silnikowej. Gwarantuje to zupełnie inne wrażenia i odczucia z jazdy. Proszę mieć na uwadze, że każdy silnik może być zestrojony lepiej, aniżeli to co oferuje fabryka. Mało tego, sporo wersji silnikowych w kontekście mocy jest sztucznie ograniczana przez koncerny, celem tworzenia oferty sprzedażowej dla wybranych modeli. Reszta natomiast po prostu ma ku temu potencjał. W niektórych przypadkach samą tylko mapą uzyskujemy bezpieczne przyrosty nawet na poziomie 100 HP i 150 NM bez modyfikacji mechanicznych!

Dla właścicieli modeli BMW oraz Supra, jako autoryzowany partner marki xAutomotive oferujemy także autoryzowane softy:

  • xHP STAGE1 
  • xHP STAGE2
  • xHP STAGE3
  • xHP Custom Mape
  • xDelete

Ofertę i ceny znajdziesz w linku o pakietach xFlashTooltutaj.

Które nie oszukujmy się, ale w tym jeszcze bardziej by pomogły.




Jakie korzyści niesie ze sobą chiptuning?

✅ poprawa elastyczności silnika

✅ poprawa krzywych wykresu

✅ bezpieczne zwiększenie mocy

✅ mniejsze spalanie!

 

W jakich pojazdach wykonujemy chiptuning?

Chiptuning to w gruncie rzeczy napisanie nowej mapy dla bieżącego programu sterownika.  Tym samym usługę podniesienia mocy możemy wykonać praktycznie w każdym pojeździe.

✅ samochody osobowe

✅ samochody ciężarowe

✅ maszyny budowlane

 

W jakich sytuacjach odradzamy chip tuning?

⛔ w autach z silnikiem wolnossącym, gdzie przyrosty są nieproporcjonalne do wydawanych pieniędzy

⛔ w autach objętych usterkami mechanicznymi  (wszystko to możemy zweryfikować podczas wizyty Klienta)

 

Fakty i mity o chiptuningu – czy jest groźny dla auta?

Negatywne opinie o chip tuningu nie wzięły się znikąd i należy o tym otwarcie pisać. W dbałości o renomę polskich i zagranicznych firm tuningowych czujemy się odpowiedzialni, by pisać prawdę. Chiptuning może być niebezpieczny, mimo, że wbrew pozorom jest to usługa, której kompletnie nie należy się obawiać, bo jest… w pełni bezpieczna dla auta!

Ale jeśli dzieje się coś złego, to dlaczego? Jakie są najczęstsze przyczyny negatywnych konsekwencji chip tuningu?

 

Gotowe mapy, brak hamowni, zaplecza diagnostycznego, sprzętu, wiedzy oraz umiejętności 

Najczarniejszy scenariusz. Brak hamowni i wgrywanie gotowych map niewiadomego pochodzenia. Scenariusz połączony z brakiem możliwości diagnostycznych, wynikający z ograniczeń sprzętowych oraz wiedzy, doświadczenia i po prostu, braku umiejętności. Taką usługę można porównać do dezaktywacji bomby przez niewidomego sapera czy operacji pacjenta bez badań klinicznych i w dodatku przez doktora pozbawionego wzroku. Z reguły wyceny takich firm odbiegają nawet kilkukrotnie od profesjonalnych firm tuningowych. Auta są jak ludzie, należy patrzeć na nie jak na ludzi, gdzie każdy ma inne doświadczenie, choroby, nawyki czy genetykę. Podobnie jest z autami. To, że jedna mapa zdała egzamin w jednym aucie, nie znaczy, że nie zaszkodzi drugiemu pojazdowi, którego stan eksploatacji jest na niższym lub wyższym poziomie. A do tego ewentualne usterki.

Brak hamowni i diagnostyki

Kolejny znany nam scenariusz. Jest komputer, oprogramowanie, hamownia, a może nawet i wiedza oraz doświadczenie, ale nie ma niestety profesjonalnej hamowni, która pomoże zweryfikować obecny stan auta oraz przyrosty po modyfikacji. Lub sytuacja, w której mamy do czynienia z marnej jakości sprzętem, których wyniki są raczej jedynie szacunkowe, dając jedynie ogólny pogląd w realizację. Diagnostyka komputerowa to nie wszystko. Tak więc należy pamiętać, ze kosztowna i profesjonalna hamownia wnosi wiele cennych informacji w ramach każdego chiptuningu. Takie usługi zazwyczaj są pośrodku niskich, a względnie droższych stawek w przypadku profesjonalnych i rzetelnych firm tuningowych.

Pogoń za zyskiem

Niestety, ale nie każde auto nadaje się do podniesienia mocy. Wynika to z kilku kwestii. Stanu technicznego (który można zweryfikować jedynie dzięki kompleksowej diagnostyce), przebiegu auta i ogólnej jego eksploatacji, a czasem po prostu delikatnych i wrażliwych fabrycznych elementów, jak silnik czy skrzynia biegów. Niestety, w pogoni za zyskiem nie każdy powie Klientowi prawdę nie chcąc pozostać z pustym terminem. Tak się po prostu nie robi, ale nie każdy zważa na dobro Klienta i etykę pracy. U nas na szczęście, jest inaczej 🙂

 

Chiptuning w naszej firmie zawsze stawia na indywidualne podejście oraz bezpieczeństwo

chiptuning we wrocławiu

chiptuning

chiptuning wrocław

Diagnostyka komputerowa
BMG icon

Diagnostyka komputerowa

Diagnostyka to podstawa, ponieważ odpowiadamy za Twój samochód. Z tego właśnie względu nim zaczniemy jakiekolwiek prace nad Twoim pojazdem, najpierw sprawdzimy jego stan.

Hamownia 4x4
BMG icon

Hamownia 4x4

Gdy nie znajdziemy żadnych przeciwwskazań do modyfikacji, wykonamy dwukrotny pomiar mocy, przed i po wgraniu indywidualnej mapy do sterownika Twojego samochodu. A wszystko po to, by przedstawić Ci rezultaty naszej pracy za pomocą profesjonalnych wykresów.

Indywidualna mapa
BMG icon

Indywidualna mapa

Chiptuning polega na umiejętnych modyfikacjach mapy w sterowniku Twojego auta. Posiadamy nie tylko wiedzę, doświadczenie, ale i profesjonalny sprzęt najnowszej generacji, dzięki czemu wszystko „idzie po kablu”, bez konieczności otwierania ECU.

Opinie naszych klientów

Puu ChateK
Puu ChateK
22:19 26 Nov 24
Miałem problem z moją BMW g30 530d. Zakupiona została z chipem i auto działało wzorowo. Po otrzymaniu informacji od serwisu BMW o akcji serwisowej oddałem pojazd w ręce BMW gdzie totalnie spartolili robotę… auto jeździło jak by chciało a nie mogło a na autostradzie nie miałem szans z autami o wiele mniejszej mocy oraz pojemności… zwróciłem się do chłopaków z prośbą o pomoc by otrzymać to co posiadałem wcześniej. To nie był błąd!!! Chłopaki stanęli na wysokości zadania i samochód wrócił do stanu nawet lepszego niż gdy go zakupiłem !!! Bardzo miła i sympatyczna atmosfera oraz widać że mają pojęcie o tym co robią !! Jestem MEGA zadowolony i wrócę tam nie raz z kolejnym pojazdem. Z czystym sumieniem polecam tą firmę!!! Pozdrawiam i do zobaczenia ponownie !!
Karol Kozan
Karol Kozan
18:05 17 Nov 24
Wszystko OK. Stage 1 w Passacie B8 1.8 TSI manual - 230KM/340Nm. Bezpieczne wartosci. Zdecydownie lepsza responsywnosci podczas wyprzedzania. Bez 4motion podbijanie momentu wyzej nie ma sensu bo juz serii byl problem z utrzymaniem trakcji.
Oskar Mentek
Oskar Mentek
13:14 14 Nov 24
Polecam, bardzo profesjonalnie podejście do klienta, szybki czas realizacji usługi, usługa wykonana zgodnie z oczekiwaniami
Zbigniew Matracki
Zbigniew Matracki
07:52 22 Oct 24
Super profesjonalnie
BUILDING PASSION
BUILDING PASSION
14:07 18 Oct 24
Zadzwoniłem i poprosiłem o termin udało się:)Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam
Marcin Łuksa
Marcin Łuksa
10:57 11 Oct 24
Profesjonalnie od początku do końca . Polecam !
Maciej Karon
Maciej Karon
17:36 12 Sep 24
Marcin Jabłoński
Marcin Jabłoński
18:08 29 Aug 24
Aktywny wydech w Audi A7 3.0 Tdi zrobiony perfekcyjnie, polecam
Igor Śpiączka
Igor Śpiączka
11:10 28 Aug 24
Fantastyczne i profesjonalne podejście pod każdym kątem.Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!
Krzysztof Pyclik
Krzysztof Pyclik
17:37 27 Aug 24
Pacjent renault master 2021- egr, 1 h i po sprawie. Polecam!!!
Fox
Fox
09:48 23 Aug 24
Profesjonalna, szybka usługa usunięcia AdBlue. Pacjentem był Citroen DS 5z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!
Łukasz Banach
Łukasz Banach
13:16 23 Jul 24
Do BMG Tuning umówił mnie znajomy, miałem problem z AdBlue w swojej insigni. Panowie bardzo profesjonalnie podeszli do tematu, wszystko wyjaśnili przed wykonaniem usługi. O umówionej godzinie przyjęli auto i już po 1,5 godziny odebrałem samochód. Operację przebiegły bez problemowo. Po około 2 miesiącach ponownie wyskoczyła kontrolka „check engine”, szybki kontakt, mobilny serwis dotarł do mnie w umówionym czasie i bez problemu rozprawił się z uporczywym błędem, który początkowo umknął. Świetna obsługa, profesjonalizm i wiedza. Polecam !
POLMAR GLIWICE
POLMAR GLIWICE
14:08 22 Jul 24
Witam i POLECAM! W moim S400D W222 chip-tuning zrobiony w 2 godziny, co prawda bez hamowni stacjonarnej bo nie mają na longa ale wszystko okazało się OK - 378KM i 720Nm, auto żwawsze i oszczędniejsze - spalanie ok. 1 l mniej. OBSŁUGA: REWELACJA - BDB KONTAKT Z P. DAWIDEM a właściciel p. Adam bardzo konkretny i słowny. Firma też potrafi programować sterowniki (funkcje) w mercedesach - u mnie np. wyłączenie Start-Stop itp. Ceny w porównaniu do konkurencji BDB. KONKRETNI I BARDZO UCZCIWI LUDZIE - BEZ NACIĄGANIA I ŚCIEMY! POLECAM! Po mojej wizycie S klasą w tej Firmie - umówiłem syna z C43 - wszystko godne polecenia! a kontakt i obsługa na najwyższym poziomie kultury! Syn też zadowolony ze strojenia jego V6 - pewnie opisze swoje wrażenia sam. FIRMA BMG TUNING to ludzie godni zaufania i polecenia!!!
Назар Наконечний
Назар Наконечний
07:06 17 Oct 23
Polecam! Bardzo profesjonalna i przemiła obsługa.
P MO
P MO
13:20 07 Oct 23
Adblue / Peugeot 3008 1.5hdi - wszystko ok, miła obsługa, polecam
Grzegorz Rojek
Grzegorz Rojek
06:59 25 Sep 23
Robert
Robert
09:33 24 Sep 23
Miałem problem z DPF i EGR w moim mondeo MK4 przedlift. Po wysłaniu zapytania do różnych warsztatów BMG zareagował najszybciej. Miła,kulturalna i profesjonalna obsluga plus dogodny termin równa się drugie życie mojego pojazdu. Szczerze polecam?
Łukasz Karulek
Łukasz Karulek
16:14 22 Sep 23
Pełna profeska! Zostawiłem auto na chip tuning, przyrost mocy ze 130 do 200 koni, przeszło to moje najśmiejsze oczekiwania. Leci teraz jak rakieta :) Panowie bardzo mili i rzeczowi, profesjonalnie odpowiadają na wszelkie pytania. Każdemu polecam wizytę w tym miejscu! :)
Krystian Kadłubowski
Krystian Kadłubowski
12:54 16 Sep 23
Sprawna, szybka obsługa. Chiptuning w BMW 540i wyszedł bardzo dobrze, po modyfikacjach moc 415 KM oraz moment obrotowy 550 Nm. Po kilku dniach użytkowania auto działa bez zarzutu. Polecam.
Mateusz Klepadło
Mateusz Klepadło
12:58 06 Sep 23
Szybko, sprawnie, wzorowy kontakt ;)Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam
Mirosław Barszczewski
Mirosław Barszczewski
18:12 01 Sep 23
Profesjonalizm i perfekcja!
Szymon Koźbielski
Szymon Koźbielski
13:34 29 Aug 23
Szybko i fachowo wykonana usługa.
Leanid Semianiuk
Leanid Semianiuk
09:18 29 Aug 23
Zostawiliśmy pojazd Renault Master na naprawę EGR, po naprawie jak pojazd wyjechał w trasę, stracił moc i komputer nie pokazał żadnego błędu. Wróciliśmy na "serwis", gdzie panowie z BMG powiedzieli że sprawdzą i to zrobią, ale po 2 tygodniach dowiedziałem się że oni nie mają pojęcia co się stało, gdy zabrałem do innego serwisu i po weryfikacji powiedzieli, że EGR został naprawiony w zupełnie nie prawidłowy sposób, zostało wgrane nie prawidłowe oprogramowanie i to że robota wykonany bardzo kiepska, wróciłem jeszcze do BMG i po przekazaniu tej informacji, panowie podjęli próbę naprawić to jeszcze raz i tym razem zepsuli całkowicie główny sterownik i auto zostało scholowane do innego serwisu. Między tym wszyscy z BMG poszli sobie na urlop i nawet mnie o tym nie poinformowali, co jest dla mnie zbyt ważne, ponieważ dzięki temu pojazdowi zarabiam na życie. Minął 5 tydzień panowie wrócili z urlopu i mnie poinformowali, że auto zrobione i jest gotowe. Zabieram swoją kochaną renówkę, a ona nie ma mocy, na komputerze brak usterek, niby wszystko działa a mocy nie ma. Odstawiłem pojazd do innego serwisu i się okazało, że oni założyli sterownik od innego pojazdu, jakimś cudem wgrali jeszcze od innego pojazdu oprogramowanie i skasowali kolumnę błędów żeby nie było widać błędów. MASAKRA!!! Co prawda wrócili mi 60% zapłaconej kwoty faktury, ale wydałem w innym warsztacie na nowy sterownik i wgranie prawidłowego oprogramowania 5 tyś zł. po czym Renówka poleciała pracować w pełnej mocy.DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"________________________________________Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.
Rob J
Rob J
14:57 28 Aug 23
Szybko sprawnie i bezproblemowo, auto jezdzi inaczej, lepiej. Polecam !
Paulina Figurska
Paulina Figurska
13:21 09 Aug 23
Bardzo polecam! Dziś robiony chiptuning. Komunikacja, umówienie terminu, wykonanie - wszystko sprawnie i bez zarzutu.
Krzyś Tarkiewicz
Krzyś Tarkiewicz
14:17 08 Aug 23
Z perspektywy modów w 3 autach a 4 tym kompletnej naprawy elektroniki daje 5 gwiazdWeryfikacja OPINI.Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.
Damian Zienkiewicz
Damian Zienkiewicz
13:23 04 Jul 23
Serdecznie polecam BMG tuning pod kątem obsługi / hamowni.W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.Oby tak dalej obsługiwano klientów!Pozdrawiam cały zespół :)
Remigiusz Zapolski
Remigiusz Zapolski
13:46 26 Jun 23
Samochód stary ale Panowie się nim z zajęli należycie. Zakres prac egr,dpf,klapy off oraz chiptuning. Silnik 1.9 jtd 150 km w Saabie 9-5. Po wykonanych pracach auto zmieniło charakterystykę jazdy nie do poznania. Za pierwszym podejściem nie udało się zostały wykryte usterki, czyli podejście odpowiedzialne. Porównując przebiegi krzywych momentu i mocy z prezentacjami internetowymi innych firm, nie spotkałem się z analogicznymi wykresami oraz uwzględniono moje uwagi na temat osiągów przy wyższych obrotach - wniosek program to nie gotowiec, tylko dopasowany do samochodu indywidualny set.
Aneta
Aneta
10:41 24 Apr 23
Witam,Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.
Remigiusz Perskawiec
Remigiusz Perskawiec
20:25 02 Mar 23
Dzisiaj w firmie BMG TUNING został zrobiony program mojego BMW G31 530d 265 Koni oraz zabieg wyłączenia Adblue i chcę powiedzieć że jestem bardziej niż zadowolony?? Seria wyszła dużo wyższa niż deklarowana przez BMW. Panowie z BMG stwierdzili że jednostka napędowa mojego BMW jest bardzo zdrowa. Po modyfikacji wyszło 329,3 KM i 692,5 Nm! Jest super! Po modyfikacji udałem się do De gdzie na autostradzie bez problemu osiągnąłem prędkość 265 Km/h i myślę że można osiągnąć więcej. Elastyczność silnika jest teraz niesamowita. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji którą chłopacy zrobili. Pełen profesjonalizm. Cena również jak dla mnie nie wygórowana. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę BMG TUNING !
Kacper S
Kacper S
21:04 07 Nov 22
Usługa wykonana na bardzo wysokim poziomie. Dobry kontakt z serwisem. Znakomite efekty. Oddałem samochód w dobre ręce. Dało się odczuć zainteresowanie tym, żeby samochód jeździł dobrze, a nie tylko wykonaniem kolejnego zlecenia. Liczby na hamowni nie do końca oddają to jak bardzo zmieniła się dynamika jazdy. W połączeniu z wydechem i hamulcami M-Performance czysta radość.
Jarek Grybel
Jarek Grybel
06:08 10 Nov 21
Polecam / Pełen Profesjonalizm / Na Końcu Uśmiech Klienta ????
Wiktor
Wiktor
17:42 21 Sep 21
Kawa wypita , chip zrobiony , auto mniej spala i szybciej przyspiesza. Cena też bardzo dobra , w dodatku można było sporo się dowiedzieć od mechanika. Ja jestem zadowolony i mogę śmiało polecać.
Krzysztof Popczyk
Krzysztof Popczyk
11:10 13 Aug 21
Super obsługa, profesjonalne podejście do klienta, oby więcej takich firm świadczących usługi związane z naprawą samochodów. Ja zdecydowanie poleca i warto było jechać do nich 60 km.
Ireneusz Kwiatkowski
Ireneusz Kwiatkowski
23:04 27 Jul 21
Zrobilem czip tuning w firmie BGM Wroclaw 27 07 2021 i wyjechalem o 14 pacjent to Audi q7 4,2 tdi i do teraz czyli 28 07 2021 banan z twarzy niechce mi zejsc a wszyscy co sie tak cieszysz a ja na to przejedz sie moja q7 wrazenia z jazdy niesamowite znaja sie w 100% polecam warto jechac do nich nawet 1000km i napewno tam wróce z nastepnymi modyfikacjami z 320ps wykrzesano 370ps po prostu czarodzieje Pozdro BGM
Krzysztof Szalek
Krzysztof Szalek
20:44 16 Jul 21
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do klienta. Bez nawijania makaronu na uszy-ta praca jest zarówno pasja tych chłopaków.Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Damian K
Damian K
05:34 10 Jul 21
Obsługa na najwyższym poziomie. Panowie znają się na swojej robocie. Problem w postaci dpf-a został usunięty w umówionym czasie pomimo utrudnionego dostępu. Cena nie uległa zmianie, co nie jest niestety standardem u wszystkich. Auto złapało drugi oddech, będę polecał i na pewno jeszcze wpadnę na chipa.Peugeot 508Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Patryk Rogowicz
Patryk Rogowicz
17:46 12 Jun 21
pacjent mercedes w212fl 2.2 cdi 170KM/400Nm pierwsze hamowanie pokazało 185KM/390Nm Stage 1 podniesienie mocy do 208KM/430Nm, usługa była prezentem na dzień ojca, auto miałem do dyspozycji dosłownie na chwile, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i profesjonalnie, bez zbędnych niespodzianek, wybór padł na bmg bo zależało mi na bezproblemowej usłudze, nie zawiodłem się, a radość ojca bezcenna jeszcze raz wielkie dzięki za znalezienie terminu
Następne Opinie
js_loader

Chiptuning Twojego auta w mieście Wrocław? Żaden problem. Zapytaj o ofertę w BMG Tuning!

Wykorzystaj potencjał swojego samochodu, dokonaj jego modyfikacji i spełniaj swoje motoryzacyjne marzenia.

Skontaktuj się z nami i zapytaj o bezpłatną i niezobowiązującą wycenę przygotowaną specjalnie dla Ciebie.

Dorzućcie mi więcej mocy!

Nasze realizacje

BMW G20 Chiptuning
BMG icon

BMW G20 Chiptuning

31 października, 2024

Chiptuning STAGE1 w BMW G20 330i 258 HP, czyli 300 koni mechanicznych za sprawą jedynie modyfikacji sterownika silnika! ✅

»
Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02
BMG icon

Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02

30 października, 2024

Chiptuning w BMW X4M Competition. Nietypowa realizacja, zobacz dlaczego! ✅

»
Chiptuning w Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 120 HP
BMG icon

Chiptuning w Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 120 HP

28 października, 2024

Chiptuning w modelu Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 2.0 120 HP. Auto trafia na naszą listę "fajnych modyfikacji", bo przyrosty są niesamowite! +71 HP oraz 102 NM ✅

»
Chiptuning Macan Turbo 3.6 400 HP
BMG icon

Chiptuning Macan Turbo 3.6 400 HP

18 października, 2024

Chiptuning STAGE1 w Porsche Macan Turbo 3.6 400 HP. Dodatkowe 45 HP i 51 NM ✅

»
Chiptuning Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
BMG icon

Chiptuning Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP

17 października, 2024

Chiptuning w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP. Dodatkowe +46 HP oraz 81 z uwzględnieniem mniejszego spalania!

»
Chiptuning w Case Maxxum
BMG icon

Chiptuning w Case Maxxum

24 września, 2024

Chiptuning w Case Maxxum 4.5L 114 KW EDC17CV41. Większa elastyczność, mniejsze spalanie! ✅

»
Chip Tuning maszyn rolniczych
BMG icon

Chip Tuning maszyn rolniczych

30 sierpnia, 2024

Chip tuning maszyn rolniczych, zmniejszanie poziomu spalania oraz aktualizacja oprogramowania map producenta, które ograniczają moc maszyny na przykładzie realizacji w modelu Case Maxxum i sterowniku EDC17CV41 ✅

»
BMW F11 Tuning
BMG icon

BMW F11 Tuning

30 lipca, 2024

Chip Tuning STAGE1 w BMW F11 530D 258 HP. Bezpieczny przyrost na poziomie aż 59 HP i 100 NM!

»
Chiptuning w Mercedes C200 W205 184 HP
BMG icon

Chiptuning w Mercedes C200 W205 184 HP

27 czerwca, 2024

Chiptuning w modelu Mercedes C200 W205 184 HP 2.0 Turbo ✅

»

FAQ

Tak, jak najbardziej. Zarówno dla silnika, skrzyni biegów, turbiny i innych podzespołów, jest jednak jeden warunek.

Usługa musi zostać zrealizowana przez specjalistów, którzy w dodatku dysponują nowoczesnym sprzętem najwyższej klasy.

Obecnie korzystamy z bardzo kosztownego dla nas narzędzia jakim jest AutoTuner Automotive Tool. Za jego równowartość moglibyśmy zakupić kilkuletnie auto klasy premium. Nie wspominając o hamowni MAHA LPS 4×4 3000 🙂

Jednym z walorów naszego sprzętu jest możliwość wgrywania nowej mapy „po kablu”, bez konieczności otwierania sterownika, co dla wielu Klientów jest niezwykle istotnym aspektem. Dodamy, że mit o zagrożeniach wynikających z chiptuningu zrodził się przez pseudo specjalistów, którzy „żyłowali” wszelkie możliwe parametry.

My natomiast wiemy jak modyfikować wszelkie limitery, by nie uszkodzić podzespołów. Nasze know-how pozwala na bezpieczne wyeksponowanie możliwości danej jednostki i drzemiącego w niej potencjału.

Cena uzależniona jest od rocznika, mocy wyjściowej, rodzaju silnika oraz sterownika. Ceny zaczynają się już od poziomu 950 zł netto dla starszych roczników i wraz z wiekiem auta, rosną w górę z uwagi na poziom zaawansowania i trudności w modyfikacji danego egzemplarza.

Jeśli chcesz wiedzieć jaka cena będzie dla Ciebie – zadzwoń lub napisz do nas podając rocznik auta, model i rodzaj jednostki oraz skrzyni biegów, a podamy Ci konkretną wycenę.

I tak, i nie. Najlepsze rezultaty możemy uzyskać w jednostkach benzynowych doposażonych w turbinę lub kompresor, a także w jednostki napędzane dieslowskim sercem.

W przypadku silników wolnossących odradzamy taką modyfikację, gdyż szanujemy portfel i oczekiwania naszych Klientów.

Rezultaty na poziomie kilku-kilkunastu koni mechanicznych nie są atrakcyjnym przyrostem. Może kto inny chciałby „nabić Klienta”, ale na pewno nie my.

Z uwagi na marne możliwości jednostek wolnossących, odradzamy ich modyfikację wyłącznie za pomocą samej mapy.

Absolutnie NIE.

Każda wgrywana przez nas mapa jest indywidualnie napisaną modyfikacją. Stawiamy na jakość i maksymalny poziom indywidualizacji, by osiągać jak najlepsze i najbezpieczniejsze rezultaty.

Musisz wiedzieć, że na rynku, bez względu na model i markę pojazdu, znaczna część jednostek jest po prostu… zdławiona fabrycznie!

Co to oznacza? Nie mniej, nie więcej, że producent celowo zaniża wartości, by w swojej ofercie sprzedawać ten sam model o różnych parametrach, wpływając na sztuczny wybór jednostek i generowanej mocy oraz przede wszystkim na cenę auta podczas zakupu.

Dla przykładu, niektóre silniki o mocy zbliżonej do 120 koni mechanicznych jesteśmy w stanie rozwinąć o dodatkowe 50-60 HP i około 80 – 100 NM, a wszystko to bez ingerowania w jakiekolwiek limitery! Jak to możliwe? Część mocy zostanie po prostu odblokowana, a część dodana. Stąd takie przyrosty. Przykładem tych słów jest chociażby BMW F30 318D.

W większości przypadków należy spodziewać się bezpiecznych przyrostów oscylujących wokół dodatkowych 30% wyjściowej mocy.

Niestety nie. Poza wspomnianymi jednostkami wolnossącymi, które nie są podatne na chiptuning, nie podejmujemy się modyfikacji w przypadku aut starszych niż rocznik 2004 lub tych, których stan wyeksploatowania przeszkadzałby w osiąganiu oczekiwanych rezultatów. To jednak możemy zweryfikować na naszej hamowni oraz podczas diagnostyki przed docelowym chip tuningiem.

Oczywiście, że nie. Z powodzeniem piszemy mapy dla pojazdów ciężarowych, a nawet maszyn rolniczych czy budowlanych, sprawiając, że pojazdy są znacznie bardziej ekonomiczne, żwawsze i elastyczne na każdym biegu. Wówczas mowa o ecotuningu.

Z uwagi na gabaryty pojazdów, niestety, nie wykonamy jednak pomiarów na hamowni, ale efekty będą na pewno zauważalne.

Tak naprawdę jedynym przeciwwskazaniem jest ewentualna i poważna usterka mechaniczna lub  problemy z turbiną, wtryskami, ekologią (DPF / FAP / GPF / EGR / AdBlue).

Podczas ewentualnej wizyty gwarantujemy nieodpłatną diagnostykę oraz pomiary na hamowni będące nieodłącznymi działaniami podjętymi w ramach prac nad podnoszeniem mocy.

Jeżeli nasi mechanicy zdiagnozują usterki, zalecimy ich rozwiązanie i z chip tuningiem wstrzymamy się do czasu rozprawienia się z problemami.

Powerbox to nic innego jak zewnętrzne urządzenie, które posiada wewnątrz gotowy program napisany przez określonego producenta, zwiększający moc pojazdu „z zewnątrz”.

Możliwość podłączenia go pod komputer i bez konieczności ingerowania w oryginalną mapę sprawia, że korzystają z niego właściciele aut będących na gwarancji lub objętych leasingiem.

Nie zmienia to faktu, że możliwe jest również wgranie mapy napisanej przez nas, a przywrócenie oryginału przed wizytą w ASO.

Kwestia wyboru.

Niestety żaden powerbox nie zapewni takich możliwości, przyrostów i gwarancji bezpieczeństwa jak indywidualnie napisana mapa.

Powerbox to po prostu uniwersalne rozwiązanie z takimi samymi paramterami dla wszystkich modeli konkretnego auta. Tak więc nie ma tu mowy o indywidualnych ustawieniach i skrupulatnym podejściu do każdego auta z osobna.

Z doświadczenia wiemy też, że efekty chiptuningu na bazie zewnętrznych powerboxów NIGDY nie gwarantują przyrostów jakie deklaruje producent, a nawet zdarza się, że po montażu powerboxa moc pojazdu spada…

A te przecież potrafią kosztować nawet kilka tysięcy złotych!

Teoretycznie jest to możliwe, ale nie u nas. To właśnie hamownia jest jednym z kluczowych elementów każdej modyfikacji. To dzięki niej jesteśmy w stanie zdiagnozować różne rodzaje usterek, a przede wszystkim czarno na białym udokumentować naszym Klientom efekty i rezultaty wykonanej pracy.

Hamownia sprawia, że nasza praca jest wiarygodna i bezpieczna.

Jak ma się chip tuning wobec gwarancji i leasingu? W teorii taka modyfikacja rzutuje na rękojmie, ale w praktyce nie ma najmniejszego problemu, aby napisać mapę w praktycznie salonowym modelu.

W przypadku wizyt w ASO na standardowych akcjach serwisowych takie modyfikacje nie są weryfikowane i nie przeszkadza to w użytkowaniu i eksploatacji auta. Mimo to każdy z naszych Klientów ma możliwość wgrania oryginalnego oprogramowania przed planowym serwisem w autoryzowanym serwisie. Wystarczy nas odwiedzić i zaplanować około 30 minut na przeprowadzeniem migracji oprogramowania.

 

Chiptuning aut, indywidualne mapy i pomiary na hamowni w firmie, która zadba o bezpieczeństwo i indywidualny zakres modyfikacji Twojego auta

Profesjonalny chiptuning w BMG Tuning we Wrocławiu – czyli jak zyskać nawet 40% więcej mocy! Podniesiemy moc w Twoim aucie gwarantując w pełni zadowalające przyrosty mocy bez ryzyka uszkodzenia jednostki silnikowej. Indywidualnie dostosowane mapy przez naszych profesjonalistów są dla Twojego auta w pełni bezpieczne. Korzystamy wyłącznie z profesjonalnego oprogramowania oraz własnej hamowni 4×4. To nasza gwarancja wobec Ciebie na bezpieczne mapowanie silnika.

Co ważne, jeżeli nie chcesz abyśmy zweryfikowali moc Twojego auta po modyfikacjach na naszej hamowni, wówczas usługę chiptuningu możemy wykonać nie tylko we Wrocławiu, ale w całej Polsce! Wystarczy, że nas o to poprosisz! Jednocześnie informujemy, że usługa chip tuningu ma sens wyłącznie w autach napędzanych silnikiem diesla lub benzyną z turbo. W przypadku jednostek wolnossących takie modyfikacje nie mają sensu.

Boisz się o gwarancję Twojego auta?

Nie ma problemu! Podniesiemy w nic moc za pomocą specjalnego Power Box`a, czyli zewnętrznego urządzenia operującego mocą Twojego auta. Takie rozwiązanie daje możliwość natychmiastowego powrotu do stanu pierwotnego!

A co daje nasz chiptuning?

  • poprawią się osiągi Twojego auta
  • odczuwalna poprawa elastyczności
  • zwiększona zostanie moc oraz moment obrotowy
  • zmaleje spalanie
  • posługujemy się światowej klasy sprzętem i oryginalnym oprogramowaniem
  • pomiar mocy na hamowni MAHA 4×4 LPS 3000
  • 100% bezpieczeństwa dla silnika i gwarancja na usługę
  • możliwość podniesienia mocy przez zewnętrzny Power Box
  • moc podnosimy u nas we Wrocławiu, ale możemy przyjechać do Ciebie nawet na drugi koniec Polski

 

CHIPTUNING WROCŁAW W BMG Tuning

Zobacz jakie są tego efekty, a jeśli masz pytania, dzwoń do nas 🙂

BMG Tuning

Ul. Krakowska 30, Wrocław

Telefon: 790 454 283

 

Potrzebujesz więcej mocy w swoim aucie? Świetnie, bo właśnie jesteś w miejscu, które specjalizuje się w chiptuningu i poprawie osiągów. Jak to robimy? Przede wszystkim skutecznie, sprawnie i bezpiecznie dla Twojego auta. Choć nie jesteśmy magikami, to potrafimy zaczarować samochód do tego stopnia, że poczujesz w nim nowe doznania i pokochasz go na nowo.

CHIP TUNING WE WROCŁAWIU KROK PO KROKU

Chiptuning w naszym centrum BMG we Wrocławiu to nie tylko wgranie mapy i chęć jak najszybszego wyprowadzenia auta z hamowni, by pozyskać kolejnego Klienta. Naszą markę tworzą specjaliści i pasjonaci aut, dlatego wizyta u nas to przede wszystkim kompleksowa obsługa o holistycznym podejściu do tematu zwiększenia mocy w Twoim aucie.

Jak to u nas wygląda?

Zacznijmy od tego, że usługę chiptuningu traktujemy jako pakiet składający się z kilku kroków. Pakiet, który powinien cechować profesjonalne centrum podnoszące moc w samochodach swoich Klientów. Naszym zdaniem jest to podstawa do osiąganych i w pełni zadowalających rezultatów, które sprawią, że Twoje auto będzie szybsze, żwawsze i uwaga – bardziej ekonomiczne.

KROK 1 – diagnostyka i serwis.

Zanim zaczniemy działać nad przyrostem mocy w Twoim aucie, najpierw skupimy się na jego stanie technicznym zadając sobie pytanie – czy to w ogóle ma sens i czy nasza praca przyniesie oczekiwane rezultaty?  W innym przypadku nie byłoby mowy o naszej satysfakcji z wykonanej pracy, podobnie u Ciebie. My byśmy stracili czas, a Ty pieniądze.

By tak nie było, najpierw przeprowadzimy dla Ciebie zaawansowaną diagnostykę komputerową oraz serwis, który zweryfikuje stan kluczowych dla zwiększenia mocy podzespołów. Zbadamy nie tylko serce Twojego auta, ale niczym lekarze, przebadamy całego pacjenta, by stwierdzić, że jest gotów do wysiłku mając odpowiedni stan kondycji. Chiptuning w naszym centrum to naprawdę sowicie przemyślany proces, a wszystko w trosce o Twoje auto i poziom zadowolenia z wykonanych usług.

KROK 2 – Hamownia Maha 4×4 LPS 3000

Zakładając, że pacjent jest zdrowy, sprawdzimy jak spisze się na naszej „bieżni”. A jest to nie byle „bieżnia”, tylko światowej klasy Hamownia Maha LPS 3000 4×4. Specyfikacja techniczna naszej „rolki” umożliwia weryfikację mocy w autach napędzanych na jedną lub wszystkie osie.

Z powodzeniem sprawdzimy ile koni ”wypluje” auto napędzane na przednią, tylną lub cztery osie w napędzie quatro. Dla nas to bez różnicy. Atutem naszej hamowni we Wrocławiu będzie również możliwie najniższy błąd pomiarowy. Słynąca z jakości ”rolka” zamontowana w naszym centrum cechuje się precyzją pomiarów, zwłaszcza, że wspiera ją profesjonalne i oryginalne oprogramowanie. Oraz my – doświadczeni tunerzy 🙂

Celem drugiego kroku jest więc weryfikacja mocy i osiągów auta, aby czarno na białym pokazać efekty naszej pracy dopiero po modyfikacjach. Z drugiej strony podczas pierwszego hamowania zweryfikujesz obecną moc swojego auta w oparciu o zakładaną, pierwotną wartość podaną przez producenta.

KROK 3 – Chip tuning (+ tuning mechaniczny)

Mając za sobą dwa poprzednie kroki, dochodzimy do docelowego etapu podnoszenia mocy w Twoim aucie. W tym miejscu do gry wkraczają nasi specjaliści wraz ze specjalistycznym i profesjonalnym oprogramowaniem WinOls oraz Swiftec , a także Kess V2, NewTrasdata i Texa.

Miej na uwadze fakt, że zawsze bazujemy na indywidualnym programie i mapie przygotowanej specjalnie dla Ciebie. Dokonując modyfikacji po wstępnej analizie stanu Twojego auta wiemy, jakie parametry będą dla niego optymalne. A to przełoży się na ostateczny efekt i Twoje zadowolenie.

Modyfikacje Twojej jednostce napędowej, których celem jest podniesienie mocy i osiągów auta z powodzeniem mogą zostać wsparte modyfikacjami mechanicznymi, a sama usługa chiptuningu może zostać rozwinięta o szereg dodatkowych usług – zakładka tuning mechaniczny. Dodatkowe prace nad mocą i osiągami Twojego auta kierujemy do grona pasjonatów motoryzacji, stale szukających dodatkowej mocy i adrenaliny. Wsparcie chiptuningu modyfikacjami mechanicznymi z reguły pozwala na jeszcze bardziej spektakularne, ale bezpieczne dla podzespołów finalne rezultaty.

KROK 4 – Hamownia Maha 4×4 LPS 3000 (zakładając usługę na terenie Wrocławia)

Ponowna weryfikacja mocy na hamowni Maha 4×4 LPS 3000. Na tym etapie, stanowiącym już wyłącznie analizę i weryfikację jakości naszej usługi sprawdzimy ostateczną moc i osiągi Twojego auta. Będzie to test wykonanej przez nas usługi i weryfikacja pierwotnych przypuszczeń i deklaracji co do ostatecznego efektu.

Mamy nadzieję, że na tym etapie zobaczymy również uśmiech na Twojej twarzy i zdążymy pomachać do Ciebie nim „spalisz laczka” na naszym parkingu.

 

CHIP TUNING AUT WE WROCŁAWIU

Jakie marki obsługujemy?

  • chiptuning Audi
  • chiptuning BMW
  • chiptuning Mercedes
  • chiptuning Porsche
  • chiptuning Jaguar
  • chiptuning Skoda
  • chiptuning Volkswagen (VW)
  • chiptuning Opel
  • chiptuning Ford
  • chiptuning Seat
  • i inne

Nie widzisz tu marki swojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również w Twoim aucie. Odwiedź nasze centrum we Wrocławiu lub poproś nas o przyjazd do Ciebie.