Tuning w BMW X3M Competition
Tuning w BMW X3M Competition z 2020 roku (pierwsza połowa roku jeszcze przed zblokowaniem sterowników). Zakres prac obejmował kompletną modyfikację sportowego układu wydechowego typu free flow, a także indywidualne strojenie ECU & TCU wraz z podstawowym serwisem oraz montażem sportowych filtrów marki BMC Filters.
Efekt?
Było: 524 HP i 608 NM
Jest: 606 HP i 761 NM
Przyrost: 82 HP i 153 NM
Chiptuning STAGE2 z infywidualnym softem komputera i skrzyni biegów (ECU & TCU)
Chiptuning na poziomie STAGE2 w BMW X3M Competition został zrealizowany o ówcześnie zaplanowane modyfikacje mechaniczne obejmujące układ wydechowy. Wybór padł na konfigurację typu free flow od marki Supersprint Exhaust z końcową, aktywną sekcją sparowaną z oryginalnym sterowaniem klap. Setup obejmuje sportowe sekcje downpipe bez katalizatora, sekcję front pipe i centre pipe na przelocie z dwoma końcowymi tłumikami.
Indywidualny soft napisaliśmy zarówno do sterownika komputera (ECU) oraz dla skrzyni biegów (TCU). Całość dopełni soft pop&bangs, który zaimplementujemy podczas kolejnej wizyty Klienta.
Sportowy układ wydechowy Supersprint Exhaust + wkładki filtrów BMW BMC Filters do BMW X3M
Finalnie, w kwestii układu wydechowego, wybór padł na produkt Supersprint Exhaust w konfiguracji race ze sportowymi downpipes bez katalizatora. I tak to wygląda na aucie.