Informacje o samochodzie:
– rok produkcji 2010r
– silnik o pojemności 2.0TDI o mocy 102KM/250NM
– sterownik silnika EDC17cp20
Zmiany w samochodzie:
– modyfikacja oprogramowania pod kątem polepszenia momentu obrotowego oraz mocy. Silniki 2.0TDI-CR z mocą 102KM są to wersje 140KM, ale obniżone programowo. Po modyfikacji wyszło 152KM oraz 364NM, czyli o ponad 50KM i 100NM więcej!
W tym modelu jest możliwe również:
– usunięcie/wyłączenie niesprawnego filtra cząstek stałych DPF
– wyłączenie zaworu recyrkulacji spalin EGR
– wyłączenie trybu START/STOP
– w innych modelach z grupy VAG możliwe również usunięcie AdBlue
– zdjęcie blokady prędkości
Zapraszamy wszystkich właścicieli silników 2.0TDI-CR, które są „zdławione” po nowe życie .