Chiptuning
W BMG Tuning z przyjemnością dorzucimy więcej mocy do Twojej maszyny w postaci indywidualnej mapy wgrywanej do sterownika „po kablu” (stage1) lub poprzez modyfikacje mechaniczne (stage2), a także softy TCU.
Tuning mechaniczny
Tuning mechaniczny obejmujący głównie układy wydechowe, elementy układu hamowania, wydajniejsze chłodzenie czy doloty.
Układy wydechowe
Sportowe układy wydechowego w dowolnych konfiguracjach od topowych producentów jak Akrapovic, Fi Exhaust, Armytrix, IPE, Borla, Corsa, Invidia, Remus i inne, a także Aktywny Układ Wydechowy (Active Exhaust System) w wersji elektronicznej dla aut na gwarancji, silników benzynowych i jednostek diesla.
Tuning w BMG
Chiptuning
Chiptuning to najefektywniejsza metoda podnoszenia mocy w jednostkach benzynowych wyposażonych w turbosprężarkę oraz w silnikach diesla.
Nasze mapy tworzymy indywidualnie dla każdego Klienta, a efekty poczynionych modyfikacji weryfikujemy na naszej hamowni 4×4.
Kliknij i poznaj szczegóły.
Aktywny Układ Wydechowy
Aktywny Układ Wydechowy (Active Exhaust System) to zestaw specjalnych, elektronicznych tłumików diametralnie poprawiających brzmienie każdego auta – diesla i benzyny.
Do tego apka w telefonie, możliwość przełożenia wydechu do innego auta, możliwość montażu w pojazdach na gwarancji i cała masa możliwości.
Kliknij i poznaj szczegóły.
Sportowe układy wydechowe
Sportowe układy wydechowe, zarówno dedykowane jak i customowe, realizowane przez nas na życzenie Klienta.
Wykonane ze stali nierdzewnej, z nowymi tłumikami, końcówkami, a nawet przepustnicami do sterowania głośnością.
Kliknij i poznaj szczegóły.
Tuning mechaniczny
Kiedy sama mapa to za mało, czas na kolejne etapy modyfikacji – tym razem mechaniczne.
A tutaj ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Większe turbo, wydajniejszy intercooler, sportowy wydech, sportowe hamulce czy zawieszenie.
Doradzimy co zrobić.
Kliknij i poznaj szczegóły.
Hamownia 4x4
Profesjonalna hamownia 4×4 MAHA LPS 3000 to doskonałe uzupełnienie dla realizowanych przez nas projektów, w których kluczowym zadaniem jest przyrost mocy.
Pomiary mocy oraz analiza podzespołów.
Kliknij i poznaj szczegóły.
Opinie naszych klientów
Skontaktuj się z nami!
Masz pytania? To dla nas oczywiste, więc zachęcamy do zadawania ich poprzez kontakt telefoniczny lub wiadomość w formularzu kontaktowym. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy jest specjalistą od wszystkiego dlatego z przyjemnością odpowiemy nawet na „najbardziej błahe” z Twojej perspektywy zapytania.
Doradzimy, zasugerujemy i zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązanie. Oszacujemy koszt, omówimy termin i nasze możliwości. Czekamy na Twój kontakt lub osobistą wizytę.
Chcę poznać więcej szczegółów!Nasze realizacje
Aktywny w Mercedesie CLS 350 CDI
20 listopada, 2024
Aktywny wydech w wersji elektronicznej w Mercedesie CLS 350 CDI ✅
BMW G20 Chiptuning
31 października, 2024
Chiptuning STAGE1 w BMW G20 330i 258 HP, czyli 300 koni mechanicznych za sprawą jedynie modyfikacji sterownika silnika! ✅
Chiptuning w BMW X4M Competition 510 HP G02
30 października, 2024
Chiptuning w BMW X4M Competition. Nietypowa realizacja, zobacz dlaczego! ✅
Chiptuning w Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 120 HP
28 października, 2024
Chiptuning w modelu Peugeot Expert 2.0 Blue HDI 2.0 120 HP. Auto trafia na naszą listę "fajnych modyfikacji", bo przyrosty są niesamowite! +71 HP oraz 102 NM ✅
Chiptuning Macan Turbo 3.6 400 HP
18 października, 2024
Chiptuning STAGE1 w Porsche Macan Turbo 3.6 400 HP. Dodatkowe 45 HP i 51 NM ✅
Chiptuning Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP
17 października, 2024
Chiptuning w modelu Ford Kuga 2.0 TDCI 140 HP. Dodatkowe +46 HP oraz 81 z uwzględnieniem mniejszego spalania!
Jeśli tuning, to najlepiej w BMG
Tuning samochodów, nieważne w jakiej formie, to ogromna odpowiedzialność jaką bierzemy na swoje barki. Z uwagi na profesjonalizm, wszyscy nasi Klienci, a właściwie ich auta, uzyskują od nas gwarancję na świadczone usługi. Kwestia ta dotyczy wszelkich realizowanych przez naszą markę modyfikacji, od indywidualnych programów, bo zaawansowane projekty podnoszenia mocy na kilku etapach.
Indywidualne mapy i chiptuning
Jeżeli interesuje Cię podniesienie mocy w Twoim aucie przy jednoczesnym spadku spalania, to indywidualna mapa jest dla Ciebie doskonałym sposobem na uzyskanie nowych doznań za kierownicą samochodu. Większa moc to większa elastyczność. To także większy komfort w prowadzeniu auta, szczególnie podczas manewrów wyprzedzenia. Pamiętaj jednak, że chiptuning wskazany jest głównie dla jednostek benzynowych uposażonych w turbosprężarkę lub kompresor, a także dla jednostek diesla. W silnikach wolnossących nie ma to sensu z uwagi na niskie parametry przyrostów, więc jeśli ktokolwiek zachęca Cię do takiej modyfikacji w „wolnossaku” – miej się na baczności, bo efekty będą marniutkie.
Modyfikacje mechaniczne
Modyfikacje mechaniczne to w przypadku Klientów żądających większych przyrostów mocy, sięgających nawet 60% wartości pierwotnej mocy, to konieczność. W tak zaawansowanych modyfikacjach sama mapa to wyłącznie pierwszy i ostatni zarazem krok, jaki przyjdzie nam wykonać w całym projekcie. Konieczne jest również wymiana wielu podzespołów takich jak turbosprężarka, intercooler, świece, układ hamulcowy, układ zawieszenia czy układ wydechowy. Niemniej, nie ma rzeczy niemożliwych, a efekty ogranicza wyłącznie budżet.
Sportowe układy wydechowe
Sportowe układy wydechowe to jedna z tych modyfikacji, które od razu wywierają uśmiech na twarzy naszych Klientów. Moc to jedno, ale brzmienie auta, to również jedna z fundamentalnych modyfikacji, które diametralnie zmieniają wrażenia towarzyszące użytkowaniu auta.
Naszym Klientom oferujemy aktywny wydech w wersji elektronicznej i mechanicznej do wyboru. Pierwszy, dedykowany jest dla wszystkich właścicieli nowych samochodów, będących na gwarancji czy leasingu, które nie mogą zostać zmodyfikowane mechanicznie. Układ nie koliduje z gwarancją, ale ma również wiele zalet, których nie mają standardowe układy wydechowe. Świetnie brzmi, można sterować nim za pomocą apki w telefonie, a co najważniejsze – bezinwazyjnie przełożyć do innego auta w przyszłości, diesla lub benzyny! To największa z różnic jakie można wyróżnić w tym porównaniu.
Z drugiej jednak strony, modyfikacje mechaniczne, nazwijmy to klasyczne, mają swój urok i nie podlega dyskusji, że jak ma być głośno, to tylko z klasycznym wydechem. Dla tego grona odbiorców oferujemy klasyczne wydechy ze stali nierdzewnej, z nowymi tłumikami i końcówkami, a także możliwością sterownia dźwiękiem z przycisku w kabinie, dzięki zainstalowanej mechanicznej przepustnicy z klapami. To też nie wszystko, bo możliwe do nabycia są również układy dedykowane znanych producentów.