Tuning w Audi SQ8
Poprawa dźwięku fabrycznego systemu aktywnego wydechu i montaż modułu pneumatyki umożliwiającego obniżenie auta o kolejne 3 cm. A wszystko to bez ryzyka utraty gwarancji na samochód.
Za nami kolejny tuning w Audi SQ8. Jest to kolejny egzemplarz, który trafił w nasze ręce celem poprawy seryjnych parametrów oferowanych przez koncern Audi. Naszym zadaniem była modyfikacja seryjnego aktywnego wydechu oraz montaż modułu pneumatyki pozwalającego na dodatkowe obniżenia auta o kolejne 3 cm.
Aktywny wydech w SQ8
To, co często słyszymy od naszych Klientów będących właścicielami najnowszych egzemplarzy Audi SQ8 to fakt, że starsze generacje aktywnego wydechu brzmiały znacznie lepiej. Na szczęście dla nich jesteśmy my i nasze rozwiązanie, które radykalnie poprawia fabryczne parametry.
Jak wygląda poprawa dźwięku wydechu?
Właściciele modelu SQ8 mają dwie możliwości. Pierwsza to wymiana samego modułu dźwięku, która i tak już w dość znaczny sposób poprawia jakość i głośność wydechu. A druga to montaż wspomnianego modułu wraz z montażem dodatkowego głośnika o zupełnie innej konstrukcji z przeznaczeniem do wysokich tonów. Dzięki takiemu rozwiązaniu auto brzmi naprawdę fenomenalnie.
A wszystko to bez ryzyka utraty gwarancji.
Moduł pneumatyki obniżający zawieszenie o kolejne 3 cm
Dodatkowo zainstalowaliśmy (również poprzez podmianę) opcjonalny moduł zawieszenia obniżający zawieszenie o kolejne 3 cm względem ograniczeń możliwości seryjnych. Dzięki temu rozwiązaniu auto schodzi jeszcze niżej, lepiej się prowadzi i lepiej wygląda.
Przed:
Po:
Takie rozwiązanie jest totalnie bezpieczne dla auta i zawieszenia, a ponadto nie wpływa na gwarancję.
Co jeszcze? Chiptuning!
Często podejmowaną modyfikacją jest również bezpieczne podniesienie mocy za sprawą chiptuningu. Jednostka zastosowana w samochodzie może pochwalić się seryjnymi wartościami na poziomie 435 HP i 900 NM. Ale może być znacznie lepiej. Indywidualnie napisana mapa zapewnia w modelu SQ8 przyrost na poziomie 500 HP i 1000 NM co stanowi aż dodatkowe 65 koni mechanicznych i 100 niutonometrów!
W tym jednak przypadku Klient jak sam określił „nie potrzebuje więcej mocy”, ale Ci właściciele, którzy oczekiwaliby od auta jeszcze więcej mocy, mają taką możliwość. I to bez modyfikacji mechanicznych.