Downpipe Armytrix Mercedes CLA 45 AMG
Downpipe Armytrix do modelu Mercedes CLA 45 AMG to rozwiązanie dla wszystkich osób, które chciałyby poprawić brzmienie swojego Merca, ale bez konieczności wymiany całego układu wydechowego, który w europejskich modelach skastrowany jest przez frontalną sekcję z seryjnym katalizatorem oraz filtrem OPF. Posiadacze modeli z 2017 roku nie mają tej bolączki, choć i tak już sama wymiana seryjnego katalizatora na przelotowy downpipe robi dość sporą zmianę. W modelach z filtrem OPF – wręcz kolosalną. Więc zainwestuj w wydech Armytrix!
Czy downpipe od Armytrix wystarczy czy lepiej zainwestować w cały układ wydechowy?
Wszystkie auta sportowe i usportowione po 2018 roku posiadają coraz więcej restrykcyjnych i dławiących układ wydechowy auta rozwiązań. Z tego właśnie względu brzmią one coraz mniej rasowo, bez emocji oraz przysłowiowego pazura, którym przecież powinny się charakteryzować. Dlatego też wraz z coraz to nowszymi restrykcjami unijnymi, tej pseudoekologii na aucie znajduje się coraz więcej. W tym konkretnym modelu z 2019 roku mamy do czynienia z fabrycznie jednym katalizatorem i jednym filtrem OPF.
Taka modyfikacja to doskonała opcja na tuning auta.
Zastąpienie tych dwóch elementów racingową sekcją downpipe nawet z pozostawieniem oryginalnej sekcji catback robi sporą różnicę. Po zastosowanych zmianach wydech nagle odżywa, potrafi podstrzelić przy redukcji i zmianie biegów, czyli dokładnie tak, jak to miało miejsce w latach przed 2019 rokiem. Czy zalecamy wymianę całego układu wydechowego? Naszym zdaniem, nie ma to większego sensu, gdyż różnica w cenie będzie kolosalna – ponad 21 000 PLN vs 4980 PLN (stan z dnia 3.01.2025) a połączenie downpipe’a freeflow z oryginalnym wydechem AMG Performance jest naprawdę najlepszym rozwiązaniem – szczególnie ekonomicznie!
Ile kosztuje Armytrix w Mercedesie CLA 45 AMG?
- sportowy downpipe w sekcji free flow bez katalizatora 4980 pln brutto
- układ catback z aktywną sekcją 16 200 pln brutto