Usuwanie i wycinanie filtra cząstek stałych - DPF i FAP

Usuwanie filtra DPF to kompleksowa usługa, która obejmuje diagnostykę komputerową, wycięcie wkładu filtra znajdującego się w układzie wydechowym oraz napisanie indywidualnej mapy, pozwalającej na jego wyłączenie programowe. Tak przeprowadzona modyfikacja jest w pełni bezpieczna dla pojazdu i – wbrew pozorom – dla środowiska, ponieważ poziom emisji spalin pozostaje w normie, w przeciwieństwie do sytuacji sprzed usunięcia niesprawnego filtra.

Profesjonalne usuwanie filtra DPF – skuteczne rozwiązanie problemu

Masz problem z filtrem cząstek stałych DPF lub FAP? Usuwanie filtra DPF to jedna z najskuteczniejszych metod eliminacji awarii wynikających z jego zapchania, spadku mocy czy nadmiernego dymienia. W BMG Tuning oferujemy kompleksowe usuwanie DPF we Wrocławiu, obejmujące wycinanie DPF, programowe wyłączenie DPF oraz precyzyjne dostrojenie sterownika silnika.

Usuwanie DPF – dlaczego warto?

Z doświadczenia wynika, że usuwanie filtrów DPF, a dokładniej jego wycinanie, to najskuteczniejsza alternatywa dla kosztownej wymiany na nowy element. Dotyczy to zarówno filtrów suchych (DPF), jak i mokrych (FAP). Usunięcie filtra DPF wraz z dostosowaniem sterownika ECU pozwala wyeliminować liczne problemy, takie jak:

  1. Spadek mocy silnika.
  2. Nadmierne dymienie z układu wydechowego.
  3. Zwiększone zużycie paliwa.
  4. Wejście pojazdu w tryb awaryjny.

Usuwanie DPF Wrocław – kompleksowa obsługa

Nasza oferta obejmuje usuwanie DPF we Wrocławiu zarówno w samochodach osobowych, jak i ciężarowych, a także w maszynach budowlanych i rolniczych. Możemy przeprowadzić diagnostykę komputerową i usunąć filtr nie tylko w naszym serwisie, ale również w dowolnym miejscu wskazanym przez klienta.

Jeśli posiadasz pojazd z silnikiem Diesla i zauważyłeś, że z układu wydechowego wydobywa się gęsta chmura czarnej sadzy, oznacza to, że filtr DPF wymaga czyszczenia, regeneracji lub usunięcia filtra cząstek stałych.

Bezpieczne usuwanie filtrów DPF

Proces usuwania DPF przeprowadzamy przy użyciu nowoczesnego oprogramowania, a jego jakość potwierdzamy gwarancją. Ignorowanie problemów związanych z zapchanym filtrem może prowadzić do konieczności jego wymiany lub nawet poważniejszych uszkodzeń jednostki napędowej. Koszt nowego filtra DPF w ASO sięga nawet 12 000 zł, dlatego szybka reakcja może uchronić przed niepotrzebnymi wydatkami.

Diagnostyka przed usunięciem DPF

Przed przystąpieniem do wycinania filtra DPF wykonujemy pełną diagnostykę komputerową, aby potwierdzić, że problem rzeczywiście dotyczy filtra cząstek stałych. Przyczyną nadmiernego dymienia mogą być również:

  1. Uszkodzenie zaworu EGR – sprawdź naszą usługę usuwania EGR.
  2. Nieprawidłowe działanie klap wirowych – zobacz usuwanie klap wirowych.
  3. Awaria turbosprężarki lub innych podzespołów układu dolotowego.

Koszt usunięcia DPF

Jaki jest koszt usunięcia DPF? Cena usługi zależy od modelu pojazdu oraz zakresu wymaganych modyfikacji. Koszt wyprogramowania DPF jest jednak znacznie niższy niż zakup nowego filtra, dlatego wielu kierowców decyduje się na tę metodę jako ekonomiczne rozwiązanie.

Usuwanie DPF Dolnośląskie – profesjonalne wykonanie

W BMG Tuning dbamy o najwyższy standard usług, dlatego każda operacja usuwania DPF jest wykonywana z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa pojazdu. Po modyfikacji przeprowadzamy testy na hamowni Wrocław, aby potwierdzić poprawne działanie jednostki napędowej.

Nie czekaj, aż filtr DPF doprowadzi do poważnych awarii. Skorzystaj z usuwania DPF we Wrocławiu i ciesz się bezproblemową eksploatacją swojego pojazdu. Skontaktuj się z nami, aby umówić termin diagnostyki i usuwania filtra cząstek stałych – gwarantujemy skuteczność i pełne bezpieczeństwo!

BMG Tuning – usunięcie DPF i inne kompleksowe usługi tuningowe

Oprócz profesjonalnej regeneracji i usuwania DPF, oferujemy szeroki zakres usług związanych z poprawą osiągów i diagnostyką pojazdów. Nasz warszt samochodowy Wrocław gwarantuje między innymi taki zakres działań jak: chip tuningWrocławdiagnostyka samochodowa Wrocław oraz zaawansowane modyfikacje mechaniczne. Sprawdź tuning samochodów z BMG Tuning i przekonaj się, jak możemy poprawić osiągi Twojego auta.

Usuwanie filtra cząstek stałych – skuteczne rozwiązanie problemów z DPF

Alternatywą dla regeneracji i wypalania filtra DPF jest jego całkowite usunięcie, które pozwala na trwałe wyeliminowanie problemów związanych z zapychaniem się układu. Proces ten wymaga doświadczenia, precyzji oraz specjalistycznego oprogramowania, które zapewnia pełną kompatybilność z elektroniką pojazdu. Nasze centrum dysponuje zaawansowanymi narzędziami diagnostycznymi, umożliwiającymi przeprowadzenie całej procedury z zachowaniem najwyższych standardów.

Każde usunięcie filtra cząstek stałych poprzedzone jest indywidualnym dostrojeniem sterownika silnika, dostosowanym do specyfikacji konkretnego pojazdu. Proces obejmuje zarówno modyfikację fizyczną, jak i programową, co pozwala uniknąć błędów w systemie diagnostycznym i zapewnia optymalną pracę jednostki napędowej.

Nie korzystamy z gotowych rozwiązań – każda modyfikacja jest wykonywana z uwzględnieniem specyficznych parametrów pojazdu, co gwarantuje wysoką jakość i skuteczność. Decyzja o usunięciu filtra DPF pozwala wyeliminować awarie oraz ograniczyć koszty eksploatacyjne związane z częstymi regeneracjami lub koniecznością wymiany na nowy filtr. Choć temat usuwania filtrów DPF budzi pewne kontrowersje, pozostaje jednym z najczęściej wybieranych rozwiązań przez kierowców, którzy chcą uniknąć problemów wynikających z niesprawnego systemu oczyszczania spalin.

Wycinanie DPF i nie tylko!

Usuwanie filtra DPF to skuteczne i kompleksowe rozwiązanie problemów związanych z zapchanym układem oczyszczania spalin. Dzięki precyzyjnej diagnostyce, profesjonalnemu wycinaniu filtra oraz programowemu wyłączeniu DPF, możliwe jest całkowite wyeliminowanie awarii i przywrócenie pełnej sprawności silnika. W BMG Tuning oferujemy indywidualne podejście do każdego pojazdu, zapewniając dostosowanie parametrów sterownika ECU oraz testy na hamowni, które potwierdzają efektywność modyfikacji.

Jeśli Twój samochód wymaga usunięcia filtra DPF, regeneracji układu lub dodatkowych modyfikacji silnika – skontaktuj się z nami. Gwarantujemy również szeroki zakres usług tuningowych, takich jak chip tuning, diagnostyka komputerowa, tuning mechaniczny oraz pomiary mocy na hamowni.

Sprawdź naszą ofertę i umów wizytę – znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego pojazdu!

Samochody osobowe
BMG icon

Samochody osobowe

Obsługujemy wszystkie możliwe marki samochodów osobowych wyposażonych w filtr cząstek stałych. Zarówno pojazdy z silnikiem diesla, jak i benzynowe.

Pojazdy ciężarowe
BMG icon

Pojazdy ciężarowe

Wykonanie usługi wycinania filtra DPF / FAP możliwe jest również w przypadku samochodów ciężarowych

Maszyny budowlane
BMG icon

Maszyny budowlane

Maszyny budowlane, podobnie jak pojazdy ciężarowe, w przypadku zapchanych filtrów są niezdatne do pracy. Dlatego nasze usługi kierujemy również do operatorów maszyn budowlanych i ich właścicieli.

Opinie naszych klientów

Mlody Cupra
a month ago
Obsługa na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm 😍 Polecam każdemu
Sławek K (eskam1)
a month ago
Super profesjonalnie!Szybko i solidnie. POLECAM!
Remigiusz Pelczer
a month ago
Pacjent: MB W212. Usunęli polipa, auto lepiej oddycha. Zwiększyli moc, auto przyspiesza jak raketa :) Wszystko ok, polecam firmę.
Jarek Cichociemny
2 months ago
Polecam serdecznie
Dawid Urbański
3 months ago
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy BMG Tuning. U mnie został wykonany chiptuning w BMW f82. Auto fajnie się zbiera.Wszystko ok. Pełna profeska i doświadczenie. Polecam
Adrian Adelmann
3 months ago
Wszystko okPolecam
Urszula Szczęśniewska
3 months ago
Polecam 🙂
Patryk Leszkiewicz
3 months ago
Polecam, m4 śmiga aż miło :D
Borysuk
3 months ago
Robiłem u tych panów G20 M340iW której była mapa ściągnięta chyba z innej planetyPanowie szybko zdiagnozowali problem naprawili go i z tuningowali autoJedyny minus który zauważyłem to aby jeździć autem muszę zrobić licencję na pilota myśliwca ale oprócz tego to bardzo polecam
Олег Кучер
3 months ago
Świetna obsługa, pomogli mi z moim problemem, a obsługa była niesamowicie szybka.
Arkadiusz Rekiel
3 months ago
Szybko. Sprawnie i na temat. Poleca.
Joa Kos
3 months ago
Chiptuning Skody Octavia wykonany szybko i profesjonalnie. Duzy plus za to, ze moglam byc przy calym procesie. Panowie wszystko pokazali, wytlumaczyli i sprawili, ze moja Skoda otrzymala wiecej mocy w konkurencyjnej cenie! Bardzo polecam!
Krzysztof Stecyk
3 months ago
Polecam! Naprawa Opla Vivaro, który miał problem z systemem AdBlue. Szybko, profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem. Samochód działa teraz bez zarzutu. Bardzo dobry kontakt. Dziękuję!
Zdzislawa Waronska
3 months ago
Bardzo polecam BMG TUNING! Naprawili mojego Opla Insignię z 2016 roku, który miał problem z systemem AdBlue. Usługa została wykonana szybko, profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem. Samochód działa teraz bez zarzutu. Świetny kontakt i pełen profesjonalizm. Dziękuję za pomoc!
Puu ChateK
4 months ago
Miałem problem z moją BMW g30 530d. Zakupiona została z chipem i auto działało wzorowo. Po otrzymaniu informacji od serwisu BMW o akcji serwisowej oddałem pojazd w ręce BMW gdzie totalnie spartolili robotę… auto jeździło jak by chciało a nie mogło a na autostradzie nie miałem szans z autami o wiele mniejszej mocy oraz pojemności… zwróciłem się do chłopaków z prośbą o pomoc by otrzymać to co posiadałem wcześniej. To nie był błąd!!! Chłopaki stanęli na wysokości zadania i samochód wrócił do stanu nawet lepszego niż gdy go zakupiłem !!! Bardzo miła i sympatyczna atmosfera oraz widać że mają pojęcie o tym co robią !! Jestem MEGA zadowolony i wrócę tam nie raz z kolejnym pojazdem. Z czystym sumieniem polecam tą firmę!!! Pozdrawiam i do zobaczenia ponownie !!
Karol Kozan
4 months ago
Wszystko OK. Stage 1 w Passacie B8 1.8 TSI manual - 230KM/340Nm. Bezpieczne wartosci. Zdecydownie lepsza responsywnosci podczas wyprzedzania. Bez 4motion podbijanie momentu wyzej nie ma sensu bo juz serii byl problem z utrzymaniem trakcji.
Oskar Mentek
4 months ago
Polecam, bardzo profesjonalnie podejście do klienta, szybki czas realizacji usługi, usługa wykonana zgodnie z oczekiwaniami
Zbigniew Matracki
5 months ago
Super profesjonalnie
BUILDING PASSION
5 months ago
Zadzwoniłem i poprosiłem o termin udało się:)Potrzebowałem w swoim Expercie podnieść moc. Panowie ze 125 zrobili 195.9 koni 😀Panowie jest moc!!! Za każdym razem Kiedy Was odwiedzam rozwiązujecie mój problem i sprawiacie usmiech na mojej twarzy. 100% Polecam ta Ekipa wie co robi. Pozdrawiam
Marcin Łuksa
5 months ago
Profesjonalnie od początku do końca . Polecam !
Maciej Karon
6 months ago
Marcin Jabłoński
7 months ago
Aktywny wydech w Audi A7 3.0 Tdi zrobiony perfekcyjnie, polecam
Igor Śpiączka
7 months ago
Fantastyczne i profesjonalne podejście pod każdym kątem.Od razu czułem, że oddaje auto w dobre ręce i się nie myliłem.Za samą obsługę mógłbym dać 5 gwiazdek, ale usługa też wykonana profesjonalnie i zgodnie ze sztuką.Co do samej usługi to auto po wykonanym stage 2 jeździ bez zarzutów, czuć przyrost mocy i momentu i czuć przyrost pozytywnych wrażeń.Brak jakichkolwiek zastrzeżeń i śmiało mogę polecić!
Krzysztof Pyclik
7 months ago
Pacjent renault master 2021- egr, 1 h i po sprawie. Polecam!!!
Fox
7 months ago
Profesjonalna, szybka usługa usunięcia AdBlue. Pacjentem był Citroen DS 5z silnikiem 2.0 Blue HDi. Wystawiam opinię po 8 miesiącach od wykonania usługi. Żadnych problemów z autem do chwili obecnej. W serwisie bardzo sprawna i miła obsługa klientów. Polecam na 105%!
Łukasz Banach
8 months ago
Do BMG Tuning umówił mnie znajomy, miałem problem z AdBlue w swojej insigni. Panowie bardzo profesjonalnie podeszli do tematu, wszystko wyjaśnili przed wykonaniem usługi. O umówionej godzinie przyjęli auto i już po 1,5 godziny odebrałem samochód. Operację przebiegły bez problemowo. Po około 2 miesiącach ponownie wyskoczyła kontrolka „check engine”, szybki kontakt, mobilny serwis dotarł do mnie w umówionym czasie i bez problemu rozprawił się z uporczywym błędem, który początkowo umknął. Świetna obsługa, profesjonalizm i wiedza. Polecam !
POLMAR GLIWICE
8 months ago
Witam i POLECAM! W moim S400D W222 chip-tuning zrobiony w 2 godziny, co prawda bez hamowni stacjonarnej bo nie mają na longa ale wszystko okazało się OK - 378KM i 720Nm, auto żwawsze i oszczędniejsze - spalanie ok. 1 l mniej. OBSŁUGA: REWELACJA - BDB KONTAKT Z P. DAWIDEM a właściciel p. Adam bardzo konkretny i słowny. Firma też potrafi programować sterowniki (funkcje) w mercedesach - u mnie np. wyłączenie Start-Stop itp. Ceny w porównaniu do konkurencji BDB. KONKRETNI I BARDZO UCZCIWI LUDZIE - BEZ NACIĄGANIA I ŚCIEMY! POLECAM! Po mojej wizycie S klasą w tej Firmie - umówiłem syna z C43 - wszystko godne polecenia! a kontakt i obsługa na najwyższym poziomie kultury! Syn też zadowolony ze strojenia jego V6 - pewnie opisze swoje wrażenia sam. FIRMA BMG TUNING to ludzie godni zaufania i polecenia!!!
Назар Наконечний
a year ago
Polecam! Bardzo profesjonalna i przemiła obsługa.
P MO
a year ago
Adblue / Peugeot 3008 1.5hdi - wszystko ok, miła obsługa, polecam
Grzegorz Rojek
a year ago
Robert
a year ago
Miałem problem z DPF i EGR w moim mondeo MK4 przedlift. Po wysłaniu zapytania do różnych warsztatów BMG zareagował najszybciej. Miła,kulturalna i profesjonalna obsluga plus dogodny termin równa się drugie życie mojego pojazdu. Szczerze polecam?
Łukasz Karulek
a year ago
Pełna profeska! Zostawiłem auto na chip tuning, przyrost mocy ze 130 do 200 koni, przeszło to moje najśmiejsze oczekiwania. Leci teraz jak rakieta :) Panowie bardzo mili i rzeczowi, profesjonalnie odpowiadają na wszelkie pytania. Każdemu polecam wizytę w tym miejscu! :)
Krystian Kadłubowski
a year ago
Sprawna, szybka obsługa. Chiptuning w BMW 540i wyszedł bardzo dobrze, po modyfikacjach moc 415 KM oraz moment obrotowy 550 Nm. Po kilku dniach użytkowania auto działa bez zarzutu. Polecam.
Mateusz Klepadło
a year ago
Szybko, sprawnie, wzorowy kontakt ;)Robota tez klasa i dość szybko zrealizowana nawet koledzy pomogli z innym problemem i po wizycie tez dopytywali czy wszystko ok, mocno polecam
Mirosław Barszczewski
a year ago
Profesjonalizm i perfekcja!
Szymon Koźbielski
a year ago
Szybko i fachowo wykonana usługa.
Leanid Semianiuk
a year ago
Zostawiliśmy pojazd Renault Master na naprawę EGR, po naprawie jak pojazd wyjechał w trasę, stracił moc i komputer nie pokazał żadnego błędu. Wróciliśmy na "serwis", gdzie panowie z BMG powiedzieli że sprawdzą i to zrobią, ale po 2 tygodniach dowiedziałem się że oni nie mają pojęcia co się stało, gdy zabrałem do innego serwisu i po weryfikacji powiedzieli, że EGR został naprawiony w zupełnie nie prawidłowy sposób, zostało wgrane nie prawidłowe oprogramowanie i to że robota wykonany bardzo kiepska, wróciłem jeszcze do BMG i po przekazaniu tej informacji, panowie podjęli próbę naprawić to jeszcze raz i tym razem zepsuli całkowicie główny sterownik i auto zostało scholowane do innego serwisu. Między tym wszyscy z BMG poszli sobie na urlop i nawet mnie o tym nie poinformowali, co jest dla mnie zbyt ważne, ponieważ dzięki temu pojazdowi zarabiam na życie. Minął 5 tydzień panowie wrócili z urlopu i mnie poinformowali, że auto zrobione i jest gotowe. Zabieram swoją kochaną renówkę, a ona nie ma mocy, na komputerze brak usterek, niby wszystko działa a mocy nie ma. Odstawiłem pojazd do innego serwisu i się okazało, że oni założyli sterownik od innego pojazdu, jakimś cudem wgrali jeszcze od innego pojazdu oprogramowanie i skasowali kolumnę błędów żeby nie było widać błędów. MASAKRA!!! Co prawda wrócili mi 60% zapłaconej kwoty faktury, ale wydałem w innym warsztacie na nowy sterownik i wgranie prawidłowego oprogramowania 5 tyś zł. po czym Renówka poleciała pracować w pełnej mocy.DRAMAT!!! Ostrzegam i nie polecam oddawać swój pojazd do naprawy do tego "warsztatu"________________________________________Odpowiedz na odpowiedz właściciela BMG1) Od momentu zakupu nie było NIC robione ze sterownikiem i żadnej wcześniejszej modyfikacji nie było! Auto przyjechało z błędem EGR co świadczy że tabela błędów nie była skasowana, a po naprawie serwisu BMG wyjechało bez żadnego błędu, nawet gdy mechanicznie odłączałem jakąkolwiek wtyczkę. (Przed przyjazdem do BMG nie dawałem auta do innych serwisów z tą usterką)2) Temat pytań filtra DPF wynika z tego, że chciałem naprawić pojazd jak najszybciej i szukałem inne przyczyny usterki i to było tylko jako (czy może być przyczyną usterki DPF?)3) Faktycznie było uzgodnione z serwisem, że będzie założony przez nich nowy(używany) sterownik, ale nie myślałem że będzie założony od innego pojazdu! (mam ten wymieniony przez BMG sterownik, mogę go oddać do weryfikacji )4) Na sam koniec zostało wgrano to samo oprogramowanie jak twierdzi właściciel warsztatu - z tego wynika pytanie, ale dlaczego w taki razie przyjechałem z błędem od EGR, a na sam konie wyjechałem bez błędu ? czy jest to możliwe na tym samym oprogramowaniu?5)Na państwa wątpliwości co do moich kosztów, mogę przedstawić fakturę za naprawę z innego serwisu i przekazać kontakt do mechanika który tym się zajmował (dla weryfikacji co było robione przy moim aucie)Bardzo panu dziękuję za odpowiedź, która świadczy że pan nawet nie zna tematu do końca i wymyśla nowe okoliczności.
Rob J
a year ago
Szybko sprawnie i bezproblemowo, auto jezdzi inaczej, lepiej. Polecam !
Paulina Figurska
a year ago
Bardzo polecam! Dziś robiony chiptuning. Komunikacja, umówienie terminu, wykonanie - wszystko sprawnie i bez zarzutu.
Krzyś Tarkiewicz
a year ago
Z perspektywy modów w 3 autach a 4 tym kompletnej naprawy elektroniki daje 5 gwiazdWeryfikacja OPINI.Jedno z nich padło. Auto poszlo do naprawy, koszt 12500 zł z czego okolo 7000zl to przez źle skonfigurowany soft i mapę błędów praktycznie usunietą.
Damian Zienkiewicz
a year ago
Serdecznie polecam BMG tuning pod kątem obsługi / hamowni.W dniu dzisiejszym udałem się na badanie mocy na hamowni mojego auta.Specjalista dokonał pomiaru, wytłumaczył ewentualne problemy które mogą powstać na skutek błędnego podejścia do mojego auta przez innego mechanika(tunera) - delikatnie mówiąc.Tłumaczył rzetelnie, empatycznie słuchał, a sama obsługa zarówno Pana technika jak i osoby umawiajacej wizytę oceniam na konkretne 10/10.Jedyne co było negatywne to awaria drukarki, która nie wydała mi wydruku na czas, więc dostanę go mailem - lecz nie wpływa to w żaden sposób na opinie.Oby tak dalej obsługiwano klientów!Pozdrawiam cały zespół :)
Remigiusz Zapolski
a year ago
Samochód stary ale Panowie się nim z zajęli należycie. Zakres prac egr,dpf,klapy off oraz chiptuning. Silnik 1.9 jtd 150 km w Saabie 9-5. Po wykonanych pracach auto zmieniło charakterystykę jazdy nie do poznania. Za pierwszym podejściem nie udało się zostały wykryte usterki, czyli podejście odpowiedzialne. Porównując przebiegi krzywych momentu i mocy z prezentacjami internetowymi innych firm, nie spotkałem się z analogicznymi wykresami oraz uwzględniono moje uwagi na temat osiągów przy wyższych obrotach - wniosek program to nie gotowiec, tylko dopasowany do samochodu indywidualny set.
Aneta
a year ago
Witam,Zdecydowanie polecam firmę BMG Tuning Wrocław.Oddałam w ich ręce Citroena Jumpera 2.0 blue HDI 163km. W aucie było usuwane programowo Ad blue (pojawil sie komunikat ze za 400km auta nie da sie odpalic) i była zwiększona moc silnika z racji ze bus jest w trakcie przeróbki na kampera wiec się przyda.Po 3 godzinkach byl telefon, że auto jest gotowe do odbioru.Samochód zyskal na dynamice, żwawiej przyspiesza, a komunikaty od Ad blue zniknęły na dobre.Jestem bardzo zadowolona z ich pracy. Polecam.
Remigiusz Perskawiec
2 years ago
Dzisiaj w firmie BMG TUNING został zrobiony program mojego BMW G31 530d 265 Koni oraz zabieg wyłączenia Adblue i chcę powiedzieć że jestem bardziej niż zadowolony?? Seria wyszła dużo wyższa niż deklarowana przez BMW. Panowie z BMG stwierdzili że jednostka napędowa mojego BMW jest bardzo zdrowa. Po modyfikacji wyszło 329,3 KM i 692,5 Nm! Jest super! Po modyfikacji udałem się do De gdzie na autostradzie bez problemu osiągnąłem prędkość 265 Km/h i myślę że można osiągnąć więcej. Elastyczność silnika jest teraz niesamowita. Jestem bardzo zadowolony z modyfikacji którą chłopacy zrobili. Pełen profesjonalizm. Cena również jak dla mnie nie wygórowana. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę BMG TUNING !
Kacper S
2 years ago
Usługa wykonana na bardzo wysokim poziomie. Dobry kontakt z serwisem. Znakomite efekty. Oddałem samochód w dobre ręce. Dało się odczuć zainteresowanie tym, żeby samochód jeździł dobrze, a nie tylko wykonaniem kolejnego zlecenia. Liczby na hamowni nie do końca oddają to jak bardzo zmieniła się dynamika jazdy. W połączeniu z wydechem i hamulcami M-Performance czysta radość.
Jarek Grybel
3 years ago
Polecam / Pełen Profesjonalizm / Na Końcu Uśmiech Klienta ????
Wiktor
4 years ago
Kawa wypita , chip zrobiony , auto mniej spala i szybciej przyspiesza. Cena też bardzo dobra , w dodatku można było sporo się dowiedzieć od mechanika. Ja jestem zadowolony i mogę śmiało polecać.
Krzysztof Popczyk
4 years ago
Super obsługa, profesjonalne podejście do klienta, oby więcej takich firm świadczących usługi związane z naprawą samochodów. Ja zdecydowanie poleca i warto było jechać do nich 60 km.
Ireneusz Kwiatkowski
4 years ago
Zrobilem czip tuning w firmie BGM Wroclaw 27 07 2021 i wyjechalem o 14 pacjent to Audi q7 4,2 tdi i do teraz czyli 28 07 2021 banan z twarzy niechce mi zejsc a wszyscy co sie tak cieszysz a ja na to przejedz sie moja q7 wrazenia z jazdy niesamowite znaja sie w 100% polecam warto jechac do nich nawet 1000km i napewno tam wróce z nastepnymi modyfikacjami z 320ps wykrzesano 370ps po prostu czarodzieje Pozdro BGM
Krzysztof Szalek
4 years ago
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do klienta. Bez nawijania makaronu na uszy-ta praca jest zarówno pasja tych chłopaków.Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.Moja X5 m50d spala po nowej mapce ok. 1,5l/100km mniej. Jak jej gniotę po 220-240km/h to do pół l/100km więcej.
Damian K
4 years ago
Obsługa na najwyższym poziomie. Panowie znają się na swojej robocie. Problem w postaci dpf-a został usunięty w umówionym czasie pomimo utrudnionego dostępu. Cena nie uległa zmianie, co nie jest niestety standardem u wszystkich. Auto złapało drugi oddech, będę polecał i na pewno jeszcze wpadnę na chipa.Peugeot 508Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Patryk Rogowicz
4 years ago
pacjent mercedes w212fl 2.2 cdi 170KM/400Nm pierwsze hamowanie pokazało 185KM/390Nm Stage 1 podniesienie mocy do 208KM/430Nm, usługa była prezentem na dzień ojca, auto miałem do dyspozycji dosłownie na chwile, zostałem obsłużony szybko, sprawnie i profesjonalnie, bez zbędnych niespodzianek, wybór padł na bmg bo zależało mi na bezproblemowej usłudze, nie zawiodłem się, a radość ojca bezcenna jeszcze raz wielkie dzięki za znalezienie terminu
Następne Opinie

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Z chęcią odpowiemy na wszystkie nurtujące Cię pytania. Zarówno te związane z naszymi możliwościami, zakresem wykonywanych usług oraz tych najbardziej nurtujących, dotyczących legalności tego typu usługi.

Napisz do nas wiadomość lub zadzwoń, czekamy.

Chcę poznać szczegóły usługi!

FAQ

Nie, dlaczego? Ponieważ nigdy nie ma pewności w jakim stopniu regeneracja filtra cząstek stałych okaże się skuteczna.

Z autopsji wiemy, że Klienci, którzy zakupili regenerowane filtry i tak byli zmuszeni kupić nowe lub wyciąć obecne.

Czyszczenie filtra DPF / FAP specjalnymi środkami chemicznymi jest wyłącznie doraźnym i tak samo kosztownym sposobem na walkę z usterką jak regeneracja i niestety, również gwarantuje rezultaty, ale przez… chwilę.

Nasi Klienci korzystający z tego rozwiązania skarżyli się na powracające problemy wadliwie działającego filtra nawet już tydzień po wykonaniu usługi, za które w zależności od lokalizacji płacili od 500 zł do 1000 zł.

Każdy filtr cząstek stałych zapycha się z dwóch powodów – albo z niewłaściwego użytkowania, albo z uwagi na utratę swoich właściwości wynikających z wieku.

Wypalanie filtra cząstek stałych odbywa się podczas pokonywania większych dystansów, warto więc „przedmuchać” pojazd na trasie i sprawdzić, czy nie będzie to najprostszy i najtańszy sposób na przepalenie zalegającego w nim nagaru.

Niektóre firmy oferują również wypalanie filtra w specjalnym piecu, ale jeżeli nie pomaga trasa, to znaczy, że ten jest już po prostu stary i zatracił swoje właściwości.

Decyzję pozostawiamy Tobie. Nowy filtr to skrajny wydatek rzędu nawet 40 000 tysięcy złotych w przypadku maszyn budowlanych i ponad 12 000 zł w przypadku samochodów osobowych.

Decyzję pozostawiamy Tobie, szczerze odradzając wszelkie czyszczenie i regeneracje, które jedynie uszczuplą Twój portfel nie dając jakiejkolwiek gwarancji na dłuższe rezultaty.

Zgodnie z Polskim prawem, pojazdy pierwotnie wyposażone w filtr DPF, mimo związanych z nim problemów, powinny poruszać się po drogach bez jego usuwania.

Może więc śmiało napisać, że jest to nielegalne. Takie usługi wykonujemy na życzenie i odpowiedzialność Klienta.

Problem z filtrem cząstek stałych FAP lub DPF?

Z doświadczenia wiemy, że usuwanie, a tak naprawdę jedynie wycinanie filtra cząstek stałych poza opcją zakupu nowego, kosztownego filtra w ASO, to najskuteczniejszy sposób na pozbycie się wszelkich problemów. Zarówno dla filtrów suchych (DPF) i mokrych (FAP), usunięcie wkładu wraz ze stworzeniem indywidualnej mapy nadpisywanej w sterowniku pojazdu (ECU), jest gwarancją skutecznego rozprawienia się z mankamentami. Jakimi? Z reguły tymi związanymi z brakiem lub spadkiem mocy, nadmiernym „kopceniem z rury”, spalaniem,  a także wchodzeniem pojazdu w tryb awaryjny.

Usuwanie DPF w BMG Tuning Wrocław to jedna z metod naprawy wadliwego filtra cząstek stałych w autach osobowych, pojazdach ciężarowych, maszynach budowlanych i rolniczych, a także w koparkach.

Problemy z filtrem cząstek stałych w Twoim samochodzie osobowym możemy rozwiązać na kilka sposobów. Co ważne, diagnostyki komputerowej i ewentualnej naprawy możemy podjąć się nie tylko w naszym centrum we Wrocławiu, ale dowolnie wskazanym przez Ciebie miejscu.

Jeśli jesteś posiadaczem samochodu napędzanego jednostką diesla, a z wydechu Twoja auta wydobywa się gęsta chmura czarnej sadzy to znak, że zamontowany w nim filtr cząstek stałych (DPF / FAP) wymaga czyszczenia, regeneracji, naprawy lub na Twoje życzenie – permanentnego usunięcia.

W tym celu zastosujemy klasowe oprogramowanie, wykorzystując wiedzę i doświadczenie naszych mechaników, a jakość naszej usługi potwierdzimy gwarancją.

Bagatelizowanie problemu z filtrem cząstek stałych w skrajnych przypadkach prowadzi do konieczności wymiany filtra na nowy lub degradacji pozostałych elementów jednostki napędowej. Konieczność zakupu nowego filtra będzie wiązał się z ogromnymi nakładami finansowymi – niekiedy przekraczającymi nawet 12.000 zł.

Z tego właśnie względu, problem z filtrem DPF (filtrem suchem) lub filtrem FAP (filtrem mokrym) wymaga natychmiastowej reakcji, by uniknąć wysokich kosztów zakupu nowego elementu w ASO, choć wcale nie odradzamy takiego rozwiązania!

By jednoznacznie stwierdzić czy usterka na pewno dotyczy filtra cząstek stałych, najpierw wykonamy diagnostykę komputerową oraz ogólny serwis, mający na celu analizę stanu Twojego auta. Wnikliwy przegląd, diagnostyka komputerowa oraz doświadczenie naszych specjalistów jednoznacznie określi, czy problem dotyczy faktycznie filtra DPF lub FAP zamontowanego w Twoim pojeździe.

To, że Twoje auto ”kurzy” może być również objawem uszkodzonego czujnika EGR, pompowtryskiwaczy  lub pozostałych elementów silnika, chociażby takich jak turbosprężarka. Naszym zadaniem będzie ustalenie faktycznej przyczyny i zabranie się do roboty po wcześniejszej diagnostyce komputerowej 🙂

Jeśli więc wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują, że zapchany filtr dpf to realna przyczyna bolączek Twojego auta, wówczas istnieje kilka możliwości rozwiązania i eliminacji tego problemu.

REGENERACJA, CZYSZCZENIE, WYPALANIE, USUWANIE DPF / FAP

Czyszczenie filtra DPF w głównej mierze polega na wypaleniu zgromadzonego nalotu sadzy będącego bezpośrednią przyczyną zapchania filtru. Metoda ta jest w 100% bezpieczna dla Twojego auta i należy do najbardziej popularnej formy regeneracji i naprawy filtra.

Usługa czyszczenia zapchanego filtra wykonana w naszym centrum będzie jednoznaczna z uzyskaniem gwarancji na naszą pracę. Operację wypalania filtrów DPF czy FAP przeprowadzimy w naszym centrum we Wrocławiu lub zdalnie – gdziekolwiek będziesz.

Problem z zapchanym filtrem cząstek stałych w większości przypadków wynika z nieodpowiedniej lub nieumiejętnej eksploatacji samochodu. Filtr cząstek stałych spełnia swoją funkcję w momencie uzyskiwania odpowiednio wysokich temperatur, uzależnionych od pokonywanego dystansu i warunków jazdy, tak aby w jego wnętrzu zachodziły procesy całkowitego spalania cząstek będących wynikiem spalanego paliwa. Nieodpowiednia eksploatacja i brak uzyskiwania wysokich temperatur w elemencie prowadzi właśnie do zapchania filtra cząstek stałych.

A my z tym problemem na pewno się uporamy 🙂

USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH

Alternatywą dla regeneracji i wypalenia zalegającej w filtrze sadzy jest całkowite usunięcie filtra cząstek stałych. Proces ten jest nieco bardziej skomplikowany i wymaga doświadczenia, a także specjalistycznego oprogramowania – rzecz jasna, nasze centrum dysponuje wszystkim co przed chwilą wymieniliśmy.

Trwałe usunięcie filtra cząstek stałych w naszym centrum poprzedzone jest indywidualnym programem przygotowanym specjalnie dla Twojego samochodu, a proces ten dotyczy modyfikacji fizycznej i programowej.

Nigdy nie korzystamy z gotowych rozwiązań, więc jesteśmy przekonani, że zakres i jakość naszych prac spełni Twoje oczekiwania. Decyzja o usunięciu filtra będzie jednoznaczna z rozwiązaniem Twoich problemów i kosztów eksploatacyjnych tego elementu. Choć usuwanie filtrów DPF budzi pewne kontrowersje, to wciąż pozostaje jednym z najbardziej popularnych rozwiązań dotyczących usuwania problemów z filtrem cząstek stałych.