Usuwanie klap wirowych

USUWANIE KLAP WIROWYCH 

Usuwanie klap wirowych, serwis i diagnostyka. Jak możemy odzyskać moc w Twoim aucie?

Diagnostyki klap wirowych dokonamy na miejscu w naszym centrum we Wrocławiu lub w dowolnie wskazanym przez Ciebie miejscu. Przeczytaj poniżej jak rozprawiamy się z tym problemem lub zadzwoń do nas, by poznać szczegóły.

BMG Tuning

Ul. Krakowska 30, Wrocław

Telefon: 790 454 283

 

PROBLEM Z EGR

Jeśli Twoje auto napędza silnik diesla, a Ty podczas jazdy masz wrażenie, że pojazd stracił moc, pojawiła się turbodziura i auto ”nie idzie” w przedziale do 2500 obrotów – to znak, że problem może dotyczyć klap wirowych. Diagnozę tę może potwierdzać dodatkowo wydostający się czarny dym z układu wydechowego. Jeśli taka sytuacja ma miejsce, koniecznie zgłoś się do nas.

Ospałość, brak początkowej reakcji na pedał gazu i odczuwalny spadek elastyczności silnika w dolnych przedziałach obrotów może wynikać z uszkodzenia wspomnianych klap wirowych. W naszym centrum BMG Tuning nie wróżymy z fusów, dlatego by mieć pewność co do finalnej opinii, wykonamy dla Ciebie profesjonalną diagnostykę komputerową, która wskaże przyczynę bolączki.

Jeśli spotkał Cię ten problem, to usługę diagnostyki komputerowej wykonamy dla Ciebie w naszym centrum we Wrocławiu lub dowolnym wskazanym przez Ciebie miejscu. W większości przypadków problemowi klap wirowych towarzyszy nielubiany przez wszystkich właścicieli aut tzw. ”check engine” i jest to kolejny z objawów, które powinny skupić Twoją uwagę na ewentualnej naprawie problemu.

Konstrukcja silników wysokoprężnych ma wiele zalet, ale też standardowe mankamenty, głównie te dotyczące eksploatacji konkretnych podzespołów. Problem z klapami wirowymi polega na zużyciu się uszczelek zapewniających odpowiednie ciśnienie w układzie. Rozszczelnienie układu powoduje natomiast uchodzenie powietrza zmniejszającego ciśnienie wewnątrz układ oraz wydostawanie się oleju na zewnątrz.

Wspomniana nieszczelność układu dolotowego będzie więc bezpośrednio związana ze spadkiem mocy Twojego auta. Towarzyszyć temu problemowi będzie seria wstydliwych dla kierowców diesla, mankamentów. Takich jak przysłowiowe ”kopcenie z rury” i pozostawianie za sobą czarnych chmur w postaci spalanego oleju napędowego.

 

USUWANIE KLAP WIROWYCH CZY REGENERACJA?

Jedynym potwierdzającym skuteczność zabiegiem jest trwałe usunięcie klap wirowych. Owszem, można je regenerować, jednak ta metoda będzie skuteczna tylko doraźnie. Problem na pewno wróci, podobnie jak nieszczelność w układzie dolotowym. I jest to fakt, z którym musi pogodzić się każdy właściciel auta napędzanego silnikiem diesla.

Usuwanie klap wirowych jest w pełni bezpiecznym dla Twojego samochodu i porftela rozwiązaniem, które jesteśmy w stanie zaoferować. By skutecznie rozwiązać problem, wykonamy dla Ciebie profesjonalną diagnostykę komputerową zarówno we Wrocławiu jak i poza granicami miasta.

 

CZY REGENERACJA KLAP WIROWYCH MA SENS?

Teoretycznie tak. Praktycznie nie. Dlaczego? Regeneracja układu dolotowego będzie rozwiązaniem skutecznym, jednak w bliżej nieokreślonej perspektywie czasowej, problem na pewno powróci. Z reguły szybciej niż myślisz. Z tego właśnie względu najkorzystniejszym rozwiązaniem okazuje się być usuwanie klap wirowych. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że problem nie powróci, a wydatek poniesiony na naprawę usterki, będzie wydatkiem jednorazowym. Usługa usunięcia klap wirowych jest w pełni bezpieczna dla Twojego auta, więc tym bardziej nie ma się co zastanawiać nad regeneracją.

Serwis wykonamy dla Ciebie w pojazdach marki:

USUWANIE KLAP WIROWYCH W BMG WROCŁAW

Nie widzisz tu marki swojego auta? Nic nie szkodzi. Zadzwoń do nas i zapytaj czy nasze usługi wykonamy również dla Ciebie. Odwiedź nasze centrum we Wrocławiu lub poproś nas o przyjazd do Ciebie.

BMG Tuning

Ul. Krakowska 30, Wrocław

Telefon: 790 454 283

 

Gdzie nas znaleźć

BMG TUNING
50-425 Wrocław
Krakowska 30
Dolnośląskie

+48 790 454 283
info@bmgtuning.pl

O nas

W BMG obsługujemy samochody osobowe, ciężarowe oraz maszyny i koparki. Zakres naszych usług to chiptuning, tuning, hamownia, aktywny system wydechowy, mechanika, samochodowa diagnostyka komputerowa oraz naprawa DPF, FAP, EGR i AdBlue.