Chiptuning w BMW X5 F15 40E
Chiptuning w BMW X5 F15 40E o mocy 313 koni mechanicznych to idealny sposób na sprawienie sobie jeszcze większej frajdy z codziennej jazdy. Mod na poziomie STAGE1 w egzemplarzach 40E to bezpieczny sposób na podniesienie mocy i optymalizację seryjnych parametrów.
O tym, że warto wykonać tę czynność niech świadczy fakt o mniejszym spalanie nawet o 1 litr na każde 100 kilometrów oraz przyrost mocy na poziomie dodatkowych 72 HP i aż 133 NM!
Było: 316 HP i 448 NM
Jest: 388 HP i 581 NM
STAGE1 w BMW X5 F15 313 HP
Pisząc o chiptuningu na poziomie STAGE1 mówimy o najlepszej relacji poniesionych kosztów do uzyskanych efektów, a jednocześnie o modyfikacji, która jest nie tylko bezpieczna, ale praktycznie nie wymaga żadnych dodatkowych prac mechanicznych.
Często jest to najlepsze rozwiązanie, które nie niesie za sobą dodatkowych kosztów, które w przypadku tuningu mechanicznego mogą wiązać się ze sporymi kwotami. Pamiętać należy również o żywotności silnika oraz jego podzespołach. Im więcej mocy, tym należy wykonać więcej modyfikacji mechanicznych.
Nie tylko w silniku, ale również innych podzespołach, w tym również w układzie hamulcowym. Pominięcie któregokolwiek z elementów w przyszłości, może być jednoznaczne z usterkami oraz zwiększonym niebezpieczeństwem eksploatacji samochodu.
Mając to na uwadze dobrze jest przemyśleć zakres ewentualnych prac, ponieważ pamiętać należy o dwóch kwestiach. Jest to SUV z silnikiem wysokoprężnym, więc nie ma co zmieniać jego charakteru oraz przeznaczenia. A proszę wierzyć na słowo, że chiptuning BMW X5 F15 40E naprawdę w pokaźny sposób zmienia odczucia wynikające z prowadzenia auta.
Samochód staje się znacznie bardziej elastyczny, zdecydowanie lepiej „zbiera się od dołu”, a moc w okolicy 400 koni mechanicznych pozwala na naprawdę dynamiczną jazdę, przy zachowaniu ekonomii przypisanej dla samochodów wysokoprężnych.